Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 i dag slapp han bomben.. han vil ikke ha fler barn. vi har ett barn som ikke har fylt 1år enda og planen var å sette fler til verden - med tid!. grunner er: nei han vil ikke. sier han ikke strekker til for det barnet vi har og at jeg ikke vil ha sex med han osv. ja det kan sikkert virke som han sier dette på trass. men grunnen til at sex har uteblitt er at jeg har hatt mye vondt. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. ja, jeg elsker han men ønsket er stort om å bære frem fler barn - med tiden. jeg syntes ikke det er rett at han skal få velge om jeg skal få lov til det eller ikke. syntes dette er veldig vanskelig. noen som har råd? tips?
trillemamma Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Gi han litt betenkningstid, uten å mase, så ombestemmer han seg nok.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Kjenner ei med mann som heller ikke ville ha flere barn. Hun ville gjerne, og tok derfor vare på alt av babyutstyr og klær. Etter et par år ga hun opp, og kvittet seg med babyutstyret og barneklærne. Da gikk det visst et lys opp for gubben. Her ble det kun med den ene jenta. I dag har de to barn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Takk for en oppløftende historie Anonym. Takk til deg over der også. Vet jeg av hele mitt hjerte ønsker meg fler barn og jeg håper at han med tiden også vil ønske seg det igjen. Tenk om jeg nå skulle vært gravid igjen.. Tenk om jeg skulle blitt det mot hans vilje.. Skal ikke ha det slik. Være engstelig på hans vegne pga det. Blir til at jeg ikke tør å ha sex med han. Går ikke på prev selv, men han beskytter seg. Men som man leser fler ganger - ingenting er 100% sikkert. Ville aldri lurt han - så ikke tenk det. Men ingenting er 100%. hovedinnlegger
Far til tre Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, er du passert 35 kan dette kanskje bli vrient, men ellers tror jeg ikke jeg ville bekymret meg for mye heller. Mennesker forandrer seg, og når barnet deres er tre eller fire tenker han kanskje helt annerledes. Etter hver fødsel sa min kjære "aldri mer", men vi har nå greid å få tre stykker likevel. Ta tiden til hjelp, det er ingen vits i å mase på ham når den minste ikke er ett år engang.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #6 Skrevet 26. januar 2007 Takk for svar Far til tre. Jeg maser ikke på han og gir han tid. Vi er 25 så ikke passert 35år noen av oss. Har det ikke travelt men en baby til men tanken over at han ikke ville ha fler skremte meg virkelig. Hehe kjenner igjen det din kjære sa da hun hadde født, men den "aldri mer" følelsen glemmer vi veldig fort som du sikkert har skjønt. hehe Takk igjen for fint svar - koselig å få svar av en far hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Han har ombestemt seg.. Han vil ha barn allerede nå! Han vil ha to tette! Jeg snakket ikke om det og presset han ikke på noe som helst måte og så kommer han med denne beskjeden! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå