Sara 79 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg og samboer lurer på å reise en tur til danmark når jeg er rundt uke 29-30.Det jeg lurer på er:er dette for seint,eller går det fint?har aldri vært gravid før,så vet ikke hvor sliten/trøtt en pleier å føle seg rundt den tiden. Det skal sies at svangerskapet mitt til nå har gått veldig bra. Jeg er i kjempe fin form, og har ike lagt på meg altfor mye. ca 5 kg ved siste kontroll. Er nå i uke 22.Noen som har erfraring med dette?
Elllis Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 var på rundreise i europa i denne perioden sist gang jeg var gravid, gikk kjempefint det veldig god form generellt i denne perioden jeg da.
fairy Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Dytter liit jeg, for lurer på det samme. vi drar til hellas når jeg er i min 28 uke og blir der i to uker. Trodde jeg var 26 uker på vei da vi dro, men ved nærmere øyensyn la jeg merke til at det var i 28.
milva76 Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Reiser på ferie til Italia neste uke. Er da i min uke 30. Er i god form, så jeg tror det skal gå fint. Kan nok ikke gå veldig mye, for jeg begynner å få liksom hold på begge sider av magen hvis jeg går litt for fort og langt. Men føler meg topp ellers, og ser det ikke som noe problem å reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå