♥pilutta♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg har store planer om å videreutdanne meg til jordmor, og lurer på om det er noen jordmødre her inne? :-) Har litt spørsmål ang studiet o. l.
indianerjenta Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 hei jeg er ingen jordmor, men har i likhet med deg også vurdert videreutdannelse som dette.på nettsidene til høgskolen i bergen(husker ikke nettadressen nå, desverre), så er det en detaljert beskrivelse av studiet, fag, moduler og varighet. kanskje du finner ut noe av det du lurer på der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå