februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Blir litt stressa jeg, syns alle har alt klart mange måneder før den lille kommer:) Håper å høre at det ikke bare er jeg som ikke er helt ferdig:)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Vi har akkurat gått vogn, sete og stellebord i hus. Driver og vasker litt klær nå...har pakket litt oppi fødebagen. Er forresten i uke 37. Tar det med ro! (men det gjorde jeg ikke før de store tingene var i hus for noen dager siden, det ble jeg stressa av å tenke på pga bor avsides til...) Ikke stress, kos deg og stell i stand litt og litt! Klem fra
RompeRock Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Snart...;o)) Nei, vi har fått alle de store tingene i hus da. Det ordna vi like før jul. Var avhengig av at mamma og pappa kom med mye av stæsjet i varebil, i og med at vi har kjøpt en del brukt og låner litt, av folk som bor nærmere mamma og pappa enn det vi gjør for tida. Madrass og dyner, sengetøy og stellemadrass var i hus litt over nyttår. Så nå mangler vi i grunnen bare madrass til vugga. I tillegg til stelleprodukter. Men stelleproduktene skal pappa'n få kjøpe på sykehusapoteket før vi drar fra sykehuset, ettersom jeg er litt gira på å høre hva de på sykehuset anbefaler. Ikke så mye sånt som er nødvendig i starten tenker jeg, så derfor er det greit å høre med de på sykehuset. Synes også du bare skal kose deg med innkjøp og slikt. Men vet det er lett å bli litt småstressa over "alt man burde ha fått tak i" ;o)) I løpet av helga skal vi få heva sengebunnen i sprinkelsenga, og skrudd sammen lekegrinda. Er forresten 37+4 idag
riho1 Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Håper på å få det meste ferdig i helga, for da kommer foreldrene mine på besøk. Har fått det meste i hus, men vil få vasket, strøket og lagt på sengklær på voggen. ordne vognen og pakke bagen til meg, far og den lille. Får ikke gjort så mye selv, da jeg må ta det med ro pga muligens ribbeinsbrudd. Heldigvis har jeg vasket opp det meste av klær. Sikkert artig for moren min å være med og ordne litt og. :-) kos deg du bare, babyen krever ikke så mye mer enn bleier, tørre klær, mat og varm god seng i starten.
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 Ble ikke mindre stressa av dette jeg, kunne jo lyve litt for meg og si at ingen ting er klart enda da:) Jeg å har handlet inn de store tingene men alt er pakke unna på loftet. Er 35 uker i morgen men har 28 dager igjen til ks:) Synes jeg hadde alt klart lenge før de to andre gangene:(
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Ble nettopp ferdig, uke 35 i dag. Godt å kunne slappe av de siste ukene synes jeg :-)
mayaya Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er i uke 32, og har alt i hus, men det er det hittil. Altså, alt er innkjøpt, men ikkeno er vasket eller skrudd sammen og alt det der :-)
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Ikke helt ferdig her nei...har ikke stellebordet i hus, og har igjen litt vasking av klær. Dessuten tror jeg kanskje vi har litt lite klær til knøttet, men det er da heldigvis åpne butikker etter at bebisen har kommet også da Det er sikkert også ting vi ikke har tenkt på, er liksom så flink til å glemme ting...også har jeg ikke pakket helt ferdig den sykehusbagen da. Men, men, det går sikkert bra tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Hva er det du venter på da? Det er jo bare å sette igang!
Gjest otilie79 **høygravid ** Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Har fått vogna i hus i dag:) Så venter på at kusina mi skal komme innom med bilstolen, så har jeg vel alt klart. Har termin 16 februar, så jeg er vel ikke av dem som er tidligst ute. (22 dager til termin i dag) Men nå er alt klart, så lillepia bare kan komme:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Jeg opplevde å plutselig bli innlagt over en måned før termin med beskjed om at der skulle jeg bli inntil fødselen ble igangsatt innen en uke eller to. Heldigvis hadde jeg det meste i hus, og i tillegg fikk jeg tatt en snartur hjemom før jeg ble satt igang. Så for min del var det iallefall veldig bra at jeg hadde gjort unna det meste over en måned før termin. Man vet jo aldri............ Babyen kan komme før tiden.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Jeg ble ferdig med alt akkurat en mnd før terminen Forrige gang hadde jeg ingenting klart før han kom..
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. januar 2007 Da er jeg å klar, har til og med reid opp senga, vasket og strøket, kjøpt bleier og ammeinnlegg........ tror ikke jeg mangler noe annet enn lille gutt:) Litt deilig å være helt klar lissom:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå