*tobarnsmamma* Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 her i huset som inneholder to voksne og to små på 7 mdn og 2 år har det vært så mye sykdom.. feber for tredje gang han på 2år. er d mulig liksom.. virker som de små har snakka seg sammen og avtalt det, liksom nå er jeg blitt frisk så nå kan du ta over.. hehe og pappan er en svekling som har vært syk to ganger. Bare jeg som har styra unna gett.. bank i pc her.. men sånn er d vel. vi mødre har ikke tid til å bli syke..eller hva?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Feber for 3. gang på hvor kort tid da? 2 åringen min har det for 3. gang i januar............... Feber og diare 1 døgn 1 .januar Så fem døgn med feber og snørr fra mandag til lørdag forrige uke Så våknet han med feber idag igjen........... Tror jeg klikker i vinkel snart jeg........ Slitsomt med syke barn hvertfall
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Vår gutt har vel vært gjennomsnittlig syk 1-3 ganger pr. mnd siden han begynte i bhg for 1,5 år siden!! ....og han er ikke svakelig, undervektig, allergisk eller liknende....har bare hatt ekstreeeeemt mye på kort tid. Har vært gjennom utallige runder med oppkast, diarè, forkjølelse, feber osv. Akkurat nå er både han og vi foreldrene friske - bank i bordet! Om to dager skal vi på syden-ferie, og det har vi virkelig behov for nå )
Meg og bøllegutta!! Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Gutten vår begynte i barnehage 1 . august. Holdt seg frisk hele august og september. Oktober var mye sykdom med forkjølelse, øyekatar og feber tre ganger. 1uke syk i begynnelsen av november også. Så var han frisk resten av november og hele desember. 1 døgn med diare og feber 1 . januar. Da hadde han jo faktisk vært frisk i nesten 2 mnd : ) Feber og snørr fra mandag til lørdag forrige uke. Frisk i 5 dager og feber igjen idag og forkjølelse tilbake!!! Sikkert helt vanlig men veldig slitsomt.. Gutten vår er heller ikke svak, liten,tynn,astmatisk eller allergisk... En solid plugg på 2 år og 15 kg........ Han har kanskje ikke vært så mye syk heller, men det føles mye når det står på!!
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Hei! Jeg er også utrolig lei av å ha syke barn....Har ei jente på 2 år og 2mnd og ei jente på 4mnd. Storesøster begynte i barnehage i høst og smitter lillesøster hele tiden selv om jeg fullammer. I tillegg har mannen min og jeg også blitt smittet med forkjølelser og omgangssyke flere ganger.....Nå gleder jeg meg bare til våren kommer -da må det vel bli bedre?
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Ser det er flere med syke barn ja. Frøkna vår har nå vært forkjølet i 5 mnd!! uten stans + at hun til vanligt hoster ca 14 dager i mnd, og hun hadde omgangs syken nå i januar, har nå vært hos legen og fått beskjed om at hun har astma og har nå fått medisiner. Håper nå på bedre tider, for er også veldig lei av syke barn+ at frøkna er sikkert kjempe lei av å hoste hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå