Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Leste om en her som fikk brukket halebenet ifm. fødsel. Ble litt "skremt", i den forstand at jeg selv fikk en brist i halebenet ifm en sport for noen år tilbake.Lå da leeenge uten å kune bevege deler av rumpepartiet, og hadde i hvertfall da ikke vært i stand til å ta meg av et barn. Hvor ille er det eg. å knekke halebenet ifm fødsel, er det vanlig og i så fall, når forsvinner smertene..? Noe man kan gjøre for å forhindre det?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Fytti, det høres jo helt jævli ut.. Håper det ikke er vanlig.. Har ingenting fornuftig å si annet enn at det skal jeg prøve å unngå.. auauau..
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Da tante gutten min kom til brakk mora halebeinet, hun hadde smerter ei ukes tid men mest da hun skulle sette seg eller reise seg opp. Hørte ikke hun klaget så veldig over dette:) Hun ble satt igang ved at de tok vannet og da skal det jo bli litt tøffere har jeg hørt?
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det høres veldig skummelt ut, jeg hadde aldri hørt om at dette kunne skje før det skjedde med meg ! (kanskje like godt...?) Kan berolige deg med at det ikke er så fælt som det faktisk høres ut. Verker litt noen uker, så blir det kjapt bedre. Jeg har slått meg kraftig i halebenet tidligere, var igrunn ikke noe værre enn det. Jeg har pratet med jordmor ang dette halebeinet mitt nå når jeg snart skal føde igjen, og hun mente det mest sannsynlig ville skje denne gangen også. Kan med hånden på hjertet si at jeg gruer meg ikke til fødselen av den grunn, kjente jo ikke at det knakk. Så konklusjonen min er: Ingen grunn til engstelse, jenter ! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå