Vårenzia Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Noen som har erfaringer om denne kjøkkenmaskiner eller kan anbefale noen annen? Har sett at den koster oppi 6000 men nå har jeg funnet en modell KM616 som koster 2700 - er det samme eller? Noen som vet? Takk for svar i såfall!!
Krolla og Theodor Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hei Har en Kenwood Major 800w - veldig fornøyd. Den til 6.000 er ikke en Major men en Chef (eller noe slikt)... Den jeg har kostet 3.400 - sett den på tilbud til 2.990 mener jeg. Du bør velge en som har MINIMUM 800W dersom du baker endel: Har sett noen som kun har 6-700W.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 fikk en slik på 800w i julegave hos pappa og mamma å jeg er super fornøyd=) kan med glans anbefale den! den er solid og god og det følgte med det meste av utstyrl...
*MiAMi* Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er kjempefornøyd med min. Kjøpte den i sommer, tror vi betalte 3.500,- Bruker den ofte! Lett å rengjøre, jobbe med.. den er rett og slett super! Anbefales på det sterkeste!
ibenh Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 De forskjellige modellene er om det er plast,stål, titan etc. OG motor.KM816megapack er en helt grei maskin som er bra for en normal husholdning. I denne pakken følger det med kjøttkvern, 2 boller, visp, eltekrok etc. Maskinen er veldig bra. Ville også sjekket ut Bosch MUM7220. Denne er litt mere fleksibel(da motorhus og bolle kan plukkes fra slik at den kan oppbevares i kolonialskuff i kjøkkenet). Denne støyer også mindre. Samme utsyr- borsett fra en bolle. Selv har jeg en Kitchen Aid som jeg er SUPER fornøyd med. Minus med denne er at bollen er litt mindre, så den får du ikke feks. 4 brød i, men ellers veldig bra(litt høy pris, men er lekker om den skal stå fremme). Sjekk også Electrolux assistent som kom best ut i test. Denne er det mange som liker. Prøvde den selv, men funka ikke for meg. Syntes det er litt vanskelig å få til deiger i den, da eltekroken står fast-og bollen går rundt=(. Smak og behag. Lykke til!
rosa76 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har Kenwood Major. Med plastbolle og stålbolle, eltekrok, visp og kvern og blender. Ga 3000 for den. Helt suveren. Ville ha denne for å kunne ha MYE deig. Bollen tar 6 (oj, eller er det 7) liter. Ambefales veldig. Har ikke behov for den Chef maskina med en Major i huset!
Vårenzia Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2007 TAkk for mange svar!!! Det viktigste er at det er stor bolle så jeg kan ta mange brød i gangen. Nå skal jeg ut å handle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå