Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Det er meg det:-) Sterilisert og nå skal jeg begynne med Nuva-ring (min gamle prevansjon) igjen for å prøve å stabilisere hormonene som løper litt løpsk i kroppen:-) Skulle jeg bli gravid da, så er det vel en sensasjon vil jeg si;-) Har hatt en fantastisk time hos legen min nå, da hun så navnet mitt i boka, satt hun av en hel klokketime!!!! Snakk om flott lege med sansene i behold da:-) Hun vet tingenes tilstand og det var så godt å få komme med alle tanker, følelser, sorg & glede, auer og vondter til henne..........:-) Vet at det er flere her inne som har slitt med hormonmonsteret og kan berolige med at det visstnok er helt SMOOTH 100% naturlig, etter at man får barn i moden alder. Både pga at hormonene er på tokt både i graviditeten og under ammeperioden, og at overgangsalderen venter der fremme et sted........og kroppen selvfølgelig bruker mye lenger tid på å stabilisere seg nå enn for 20 år siden..........jaja er vel bare å innse det....;-) Så da kan vi vel konkludere med at vi ikke er gærne, at gubbene ikke er så dumme alikevel, eller at barna er uoppdragne.......SÅ DET SÅ!!!
strikkballen Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Uff, ja, slitsomt med hormoner! Tenkte ikke over at kroppen trenger lenger tid nå, men sånn er det jo selvfølgelig. Så flott at du har en så oppmerksom og flink lege! EN hel time- luksus! Lykke til med Nuva-ring - er det hormonspiral..?
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 For en unik lege du har!!!! :-) Sånn er ikke min.......... Og hva er Nuva-ring??? Hormoner i ubalanse har jeg dessverre hatt alt for mye erfaring med de siste par årene..... Det er ubeskrivelig frustrerende å være en hormonbombe! Hehehehe, gubben er ekstremt dum dum dum dum og barna særdeles uoppdragne når hormonene raser som værst! Huff....., hvis du har gode råd så mottas de med stor takk!!!!!! )
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hehe... gleder meg til å møte en hormonstabil Attpåklatt uti april en gang....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 http://www.nuvaring.com/Consumer/index.asp?guid={C22B7C79-6C4F-436B-B697-D4BF1F1BAEBA}&sid=1072970016 Anbefales av forkvinne i superskeptisktilåputtehormonerikroppen-foreningen;-)
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Den foreningen er jeg definitivt med i!!!!!!!! Ååååååår etter ååååååår på p-piller har gjort at jeg NEKTER å putte i meg hormoner i noen slags form - evvvvvvver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nok er nok! JA TIL EN NATURLIG KROPP - GAMMEL OG GRÅ, TJUKKERE OG DVASKERE ENN FØR - MEN FRI FOR KUNSTIGE HORMONER! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå