Mamma&LilleKrølle Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Her har jeg ei som liker å plage meg tiiiidlig om morgenen. Ca. rundt 05!! I morges var jeg våken fordi sambo skulle ut å reise, så jeg lå bare i senga å slappa av. Plutselig ble magen skikkelig hard og det ble skikkelig mageknip. Jeg trodde det hadde sammenheng med at jeg visste at sambo skulle ut å reise.. Men så kjente jeg frøkna romstrerte rundt og rundt og rundt. Og at det sparka over alt utenpå magen. Hehe;) Så i morges tror jeg hun var på oppdagelesesferd hele magen rundt;) Skikkelig djevel dette;) Jeg tenker på at når jeg kjenner det så godt nå (er 22+0) og det gjør "vondt" så lurer jeg på hvordan det blir senere...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Blir bedre når ho får det rangere. Akkurat i desse tider er ho jo i himmelen ka plass angår.
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hehe - kjenner igjen den ja Er 27+2 i dag og har mista MYE nattesøvn de siste ukene!!! Vi får nok en skikkelig natterangler virker det som.... Har hatt opptil 4-5 skikkelige "treningsøkter" fra midnatt til i 6-7 tida.... Et par netter siden vokna jeg av det to ganger - overbevist om at jeg må være både gul og blå innvendig... Vi får krysse fingrene for at det blir annerledes når plassen blir mindre - da får de i allefall ikke til å romstere rundt som en annen astronaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå