strikkballen Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jippi - har bestilt på Holmsbu! Gleder meg masse - bestilte rom med utsikt over Drammensfjorden. Lurte litt på dette med lunsj - de har veeeeldig god lunsj der, utsjekking søndag er kl 12 - er det noen som skal bli til lunsj...? Mulig sambo må ha bilen, er det noen som har plass til en ekstra i sin bil...? Blir kjempehyggelig med spa-opphold, og bli kjent med enda flere modenmammaer. De jeg allerede har møtt er verdens hyggeligste, så dette blir bra! Har ikke så mye tid til å gå inn her på Dib lenger desverre(sånn er den "harde arbeidshverdagen", gitt!), men er veldig glad for at noen tar initiativ til sånne utflukter! Nå får jeg hive i meg litt lunsj før et par møter, planlegging, delegering av oppgaver til andre, henting i barnehage, skitur i lysløypa, kakao/legging av gullunge 1, sambo ut på guttekveld, lek/legging av gullunge 2 og så flate ut i sofaen. Ha en fin vinterdag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Så koselig at du blir med oss!!!! Gleder meg til å se deg igjen:-) Jeg skal ha behandling kl 13 søndag og tar gjerne en lunsj etter det, og vet at Babyonboard også ville det:-)) Ha en fortsatt fin dag og god tur i lysløypa!
strikkballen Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Tusent takk - i like måte! Da blir jeg også til lunsj, er jo hyggelig å ikke måtte fyke av sted etter frokost. Ja, gleder meg til skitur! Er absolutt ikke flink med trening, men med snø på trærne, stjerneklar himmel og knitrende snø, blir det nesten litt eventyr over det. Ha en fin dag du også!
Maud Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Jeg synes lunch før vi drar hjem høres ut som en god idé. Jeg kjører fra Grefsen og har plass i bilen.
Ronja65 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Det har jeg også. Jet! om jeg gleder meg:-)
strikkballen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Flott at noen har plass! Det er visst vanskelig å komme seg dit med buss, og jeg vil nødig stikke av gårde med bilen (i tillegg til at jeg "stikker av" i nesten to dager... Vi får avtale nærmere, ha en fin dag!
♥Snulder Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 Så flott! Ser frem til å møte deg igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå