Gå til innhold

"Asker bimmere"


snart lille venn

Anbefalte innlegg

Nå er lille Olav Nikolai født. Han kom etter 9 dager på overtid, 18 januar og var en kjempe plugg på 57 cm og 4980 gr :)

Mor og lillegutt kom hjem mandag. Mor mistet 2 liter blod etter fødsel og har ikke vært i særlig god form men er heldigvis på bedringens vei. Vi ser frem til å få komme oss ut i frisk luft når det ikke er så bitende kaldt!

 

Sender også masse gratualsjoner til Gullemor75 som også fikk på samme dag :) kjempe morsomt siden vi hadde termin med 1 dags mellomrom. Håper alt står bra til med dere også!

 

Nå er vi veldig spent på om "ikke så langt igjen" har fått noe :)

 

Til alle dere andre som venter - lykke til så sees vi kanskje på et kveldstreff etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sååå langt igjen har fått ei jente. Hvis du går inn på førstegangsdebatten så kan du lese alt om fødsel med mer.

 

Gratulerer så mye til deg også og bra at alt gikk fint med deg. Til tross for at du mistet en del blod.

 

Kos deg nå og ta vare på deg selv. Håper vi ses om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med Olav Nikolai! Det var godt alt gikk bra til tross for blodtap. Kos dere og nyt tiden hjemme. Håper du kommer på treff igjen. Vi har satt opp treff på pizzastua for der er det god plass til evt barnevogner, hint hint :o) Håper du tar med lille gutt på et treff eller et bilde av han, slik at vi får se den han :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER til Snart lille venn, og Gullemor75!

 

For en stor gutt, Snart lille venn! Håper du føler deg bedre nå, etter å ha mistet masse blod... høres litt skummelt ut!

 

Joda, jeg har også fått en liten jente nå. Hun hadde det veldig travelt og kom med keisersnitt kl. 02 på natt til mandag den 15 januar. Veide 3110 g. Hvor lang hun er vet vi ikke pga at de ikke måler bebiser som vært i setesleie. I tillegg viste det seg at hun hadde litt hoftefeil og må ha en spesiell pute i 4,5 måneder, og blir ikke ordentlig målt før det, men hoftene skal bli helt fine.

 

Hadde aldrig trodd at jeg skulle få barn før dere... men nå er de i hvert fall ute allesammens. Føles som at Amanda vært her mye mer en 11 dager...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gratulerer masse til deg også, "ikke sååå langt igjen..." :) og det gikk jo fort med deg også.

Hadde vel heller ikke trodd at du skulle få før meg, men sånn er det jo noen får før tiden og andre går over tiden ;)

Kjempe fint navn dere har funnet til lille prinsessa :)

 

Går det fint med ammingen ? Selv om lille (store :) ) Olav var stor når han ble født spiser han ikke spesielt mye, eller han tar allefall ikke unna all melken jeg har, så jeg må pumpe og sliter "litt" :o med spreng. Han sover veldig godt på nettene og da er det verst! Skal ta meg en tur på Helsestasjonen i morgen for å veie og se om han legger på seg.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Gleder meg til å treffe dere! Blir artig å møte lille Olav (også veldig fint navn).

 

Amanda og jeg slet også litt med amminga helt i starten, og i forrige uka hadde hun ikke gått opp noe, men nå ser det ut som at hun fått litt mer mage, så vi får se hva de sier på helsestasjonen imorgen. Hun spiser i hvert fall mere nå, men foretrekker fortsatt å være våken på nettene og sove på dagene...

 

Ha det bra og kos dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...