Gå til innhold

Bidrag fra far (igjen..... haster) samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye får dere i bidrag fra far. Jeg har sjekket den bidragsveiliedere på nav nå, opptil flere ganger og får 5777, det kan da umulig stemme. Trodde det lå på rundt 1500 som var vanlig jeg. Snuppa vår er 1 år og vi begge tjener rundt 280 000. Jeg vet at x - samboer kommer til å prøve å lure seg unna så mye han kan så som sagt trenger jeg mange svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må være en feil! Sikker på at du ikke har slått inn en 0 for mye på han da? Men klart, om han ikke har noe samvær og har sambo så utgjør jo det litt da, men så mye hørtes helt feil ut. Jeg hadde ringt nav og spurt der. Og sagt hva du har fått. De kan sikkert svare på om det høres normalt ut.

Skrevet

Fars bidragsevne er på kr 5777, men det er ikke dette han skal betale i bidrag. Du må fortsette på den bidragsveilederen helt til du kommer til det som heter veiledende bidragsbeløp.

Skrevet

Hvis dere begge tjener rundt det må det være noe du gjør feil. Jeg har 0 i lønn np x har over 400 000 og er regnet til 4000 i mnd og da har han ikke barnet. Så det stemmer nok ikke.

Skrevet

Svarte deg på Skravle for en goood stund siden - se der.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...