Gå til innhold

usikker på graviditetstest.. noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!!

har en god veninne som har tatt to tester nå.. men hun er så usikker på utslaget!

bruker testen quick respons. begge testene er veeeldig svake!! jeg mener at er det en strek der, så er hun gravid, men hun sier streken er så svak at hun nesten ikke kan se den.. tror dere det er mulig at en heeelt svak strek kan vise selv om hun ikke er gravid?? regner med de fleste her inne har tatt en del graviditetstester slik som meg etter hvert.. :) så kanskje noen som kan svare?

jeg har aldrig brukt den typen test før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen..???

Skrevet

Hei!

Brukte denne testen for noen år siden, fikk også en veldig svak strek, så svak at eg trodde eg innbilte meg den! Så eg tok ny etter et par dager..

Er det farge på den svake streken?

Skrevet

ja hun trodde det ja.. :) hun sier også at hun tror hun bare innbiller seg det...

var du gravid den gangen da? :)

Skrevet

Jeg fikk kjempesvake streker i 4 dager, og overbeviste meg selv om at det var såkalte skyggestreker. Men den 5. dagen (dagen før IKM) var den tydelig! Jeg er 10+0 i dag:-)

Skrevet

så gøy!!! :)

hun har snakket en del om skygger hun også ja .. ;)

og at hun kan ha tatt testene feil! når jeg ble gravid selv så måtte jeg ta 5 tester før jeg virkelig kunne tro det! hehe.. det er vel bare slik vi er :)

Skrevet

nå har hun vert hos legen.. hun Er gravid!!! :)

Skrevet

jeg brukte også disse testene sist.

jeg fikk veldig svakt pos (farge på streken),var sånn i mange dager-og mistet spira :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...