2007 ingen skuffelser Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hei jeg er midten av 30-årene og lykkelig gift, men barnløs. Jeg er personlig kristen, men ikke medlem i noen kirke. (Gikk fast en plass tidligere, men etter at jeg flyttet har jeg ikke funnet meg ny menighet). Det er vondt å ikke få barn, og lengselen vokser. Jeg har heller ikke som de fleste pinsevenner blitt "åndsdøpt" (hatt en opplevelse av den Hellige Ånd, men tror jo jeg er frelst ved tro) Jeg er blitt såpass desperat etterhvert at jeg ber instendig om at noen vil huske på oss. (De rettferdig bønn har stor kraft) På forhånd hjertelig takk!
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Jeg skal be for dere, kan tenke meg det er veldig vanskelig situasjon.
Endelig firebarnsmamma:) Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg g[r forresten i pinsemeniget jeg og, men kan ikke bli meldlem fordi jeg ikke er dopt som voksen, jeg lurer paa om jeg skal gjore det,Men jeg tror ikke det er noe must,Gud ser paa hjertet.....
kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 jeg holder ikke til i dintype menighet(jeg er muslim) men forstår din frustrasjon ...vet om mange i lik type situasjon... men jeg skal be en stilkle bønn for deg/dere og inshallah(vis gud vil) får du det du ønsker deg... klem til deg fra
2007 ingen skuffelser Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2007 Gud velsigne dere! Dette varmer utrolig mye og gir meg nytt mot og håp! Setter enormt stor pris på at dere vil hjelpe!
Blomman Skrevet 26. januar 2007 #8 Skrevet 26. januar 2007 Klart jeg ber for deg! - og ber om at du får en skikkelig berøring av den Hellige Ånd slik t at du og blir åndesdøpt om du ønsker det - men husk at det er ikke noe must å være åndsdøpt. I 1.kor 12 kan du lese om hvordan Ånden deler ut gaver slik den vil. Den er forskjell på nådegaver men Ånden er den samme. fra 1.kor 12.8 står det om denne utdelingen. Tilsutt står det Har vel alle nådegaver til å helbrede? Taler vel alle i tunger? Kan vel alle tyde dem? Men streb etter de beste nådegaver! Og jeg vil vise dere en enda bedre vei. Gud vesigne deg!
Klikk Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Jeg skal prøve å huske på dere... Hvor bor du da? Du har ikke vurdert å gå i en menighet da? jeg tenkte bare sånn for å ha støtte på den fronten... Håper du blir gravid en dag. Skjønner veldig godt at det føles urettferdig. Har selv ingen barn enda,. har mistet to stk. Husk at ingenting er umulig for den som tror! Guds fred!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå