Gå til innhold

Felles nordiske klassikere?????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.....................ER DET MULIG!!!!

Det er da jeg ikke skjønner at vi i det hele tatt ble unnfanget......................;-)))

 

ER DET MULIG!!!!!!!

 

 

Spesielt imponert er jeg over at de har klart å finne både den verste fargekombinasjonen og det verste snittet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JÆLPESMEG!!!!!

Skrevet

Hahahahaha! Jeg tror jeg DÆVVER! Lurer på hvordan groupies'ene så ut...................................................hihihihfnihihis

Skrevet

Som mødrene våre..........................urk....;-) Derfor jeg skrev at jeg synes det er rart at vi i det hele tatt ble unnfanget.................;-)

Skrevet

HÆHÆHÆÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Hvordan i heiteste huleste kunne damene synes at disse gutta var SEXY?!?!!?!!!!?!!!?!!!

 

 

 

Hohohohoho, nå fikk jeg meg en god latter!

Skrevet

Gutta i Jan-Werners var jo råsnaksy da damer... eller???? haahahahha ... er det mulig....???

Skrevet

ja, ER DET MULIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Hahahahahahahahaha.................jeg har sett dem for meg i hele dag, klarer ikke få bort bildet av netthinnen........................urk....................Var med søsteren på sykehuset idag, og måtte fortelle henne om dem. Hun så det levende for seg hun også;-))

Skrevet

:-))....."Morsan" var/er en stor "fan" av svensk topp gutter...:-))...Jeg er nemlig oppvokst på svensktopp:-))

 

Lurer på hvordan Christer Sjögren såg ut????.... tror han var rå sexy?????:-)))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...