phantomet Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband/ Staute karer....*ler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hahahahahahahahahahahahahahahahaha.....................ER DET MULIG!!!! Det er da jeg ikke skjønner at vi i det hele tatt ble unnfanget......................;-))) ER DET MULIG!!!!!!! Spesielt imponert er jeg over at de har klart å finne både den verste fargekombinasjonen og det verste snittet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÆLPESMEG!!!!!
Reveenka Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hahahahaha! Jeg tror jeg DÆVVER! Lurer på hvordan groupies'ene så ut...................................................hihihihfnihihis
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Som mødrene våre..........................urk....;-) Derfor jeg skrev at jeg synes det er rart at vi i det hele tatt ble unnfanget.................;-)
Urtete Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 HÆHÆHÆÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan i heiteste huleste kunne damene synes at disse gutta var SEXY?!?!!?!!!!?!!!?!!! Hohohohoho, nå fikk jeg meg en god latter!
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Gutta i Jan-Werners var jo råsnaksy da damer... eller???? haahahahha ... er det mulig....???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 ja, ER DET MULIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahahahaha.................jeg har sett dem for meg i hele dag, klarer ikke få bort bildet av netthinnen........................urk....................Var med søsteren på sykehuset idag, og måtte fortelle henne om dem. Hun så det levende for seg hun også;-))
Ronja65 Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 :-))....."Morsan" var/er en stor "fan" av svensk topp gutter...:-))...Jeg er nemlig oppvokst på svensktopp:-)) Lurer på hvordan Christer Sjögren såg ut????.... tror han var rå sexy?????:-)))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå