Urtete Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 I går var jeg så kjepphøy og skrøt av at jeg ikke er avhengig av noe på tv for tiden...... Vel....., det er vel ikke helt sant, for i kveld er det jo Kodenavn Hunter! Norsk krimserie - råbra! Fantastiske skuespillere og en spennende story! Heia Norge! Kuuult at det lages kvalitetsfilmer her i landet!:-)
Karomamma Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 He he, jeg ser også på denne. Passer bra for min kjære er opptatt hver torsdag. Var kanskje litt kjapp med å svare i går ja
Urtete Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Hehehehe - ja, jeg var som sagt litt tøff i trynet! :-) Men jeg innrømmer glatt at jeg er en potensiell tv-slave... Synes det er avslappende å se på tv-boksen, å være litt "hjernedød" på kveldstid er deilig innimellom! (Derfor må det ikke utarte seg! Hahahahahaa)
Karomamma Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Har det nok på samme måten som deg, Urtings
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hehehe......jeg unnlot å svare på det innlegget jeg.............ser på Greys og Seks som oss. Og så ser jeg på Kodenavn Hunter........jeg er fan av Jonergutten:-) Hun andre, som jeg ikke nevner navn på er jeg litt mer bob bob til........men det er mitt:-) Har forresten spilt mor til han ene som er med i serien, i et teaterstykke for drøye to år siden - det var kjempegøy - og han er utrolig sympatisk og kjempeproff :-)) Duc Mai-The, han mørke som ikke kom seg av T-banen i tide under en spaningsscene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå