Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Er SÅ innmari lei av dem altså - stakkars Elias har sikkert 200 av dem!!! Tror ikke han plages av dem, men er så redd folk i barnehagen ikke orker å ta i ham siden han har alle disse klumpene - betente er de joogså til tider! Off, ønsker så gjerne å bli kvitt dem!!! Han har hatt dem 1 år nå!!! Sukk...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #2 Skrevet 26. januar 2007 huff da, ikke noe gøy med molusker nei! Min sønn hadde det også for noen år siden, fikk vite de skulle gå bort etter ca et halvt år, men mener de var der mye lengre ja! å så skulle det ikke bli arr/merker etter dem, men jeg ser godt på magen hans merker etter der de har vært, noe dritt det der ja! Legen vår sa han kunne fryse av de største moluskene, da pleide de andre også å forsvinne, men det ble ikke så vi gjorde noe med dem, de var lokalisert på bryst/mage/lår, de vistes ikke så mye da, og så ikke til å hemme han i noen stor grad. Hans søster ble smittet ved bading, men hun fikk bare en på rumpen, ser merke etter den enda, det er ca 2 år siden hun fikk den..Noe herk det der ja! Har hørt om folk som har blitt bra etter å ha benyttet alternativ medisin, lurer på at det var homeopat.. Ønsker dere lykke til, håper Elias blir kvitt dem NÅ!
sbp Skrevet 26. januar 2007 #3 Skrevet 26. januar 2007 Hei hei! Enig. De er noe herk! Mitt mellomste barn var ganske plaget i 4-6 års alderen. Legen vår ( samme Ola som er barnelege her) klemte ut endel ev dem, og sa resten ville forsvinne av seg selv. Det har de nå også gjordt, og han har kun noen få arr etter de aller største. Det sies jo at de ikke smitter over på voksne. Man får trøste seg med at de er helt harmløse, kun grusomt irriterende. Så hold ut,mor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå