Gå til innhold

Hvordan få mannen til å slutte å snorke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter hver kveld for tia. Han snorker så grusomt! Vil ikke legge meg på sofaen heller, men synes det er feil å vekke ham når han skal på jobb dagen etterpå også...

Er det noen som har noen gode råd på hvordan vi kan bli kvitt snorkinga hans? Blir snart gal!

Takk for hjelpa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det hjelper hvis du smatter, men neimen om jeg veit!

Ellers hjelper det å få ham til å snu seg ...

Evt snorkeplaster, operasjon osv..

Skrevet

skjønner hva du mener... Pyton! jeg har kjøpt snorkeplaster til mannen min, men vet neimen ikke om jeg kan si at det hjelper, eller om det er tilfeldig at han enkelte netter snorker mindre enn andre netter. har bedt han om å få seg legetime, så han får sjekka luftveiene. kan jo bare være polypper el som er årsak til snorkinga, og det er en enkel sak å bli kvitt. Dessuten blir søvnkvaliteten til snorkeren redusert, og han blir sliten og trøtt, og jeg blir trøtt og krigersk. Så til beste for begge parter - legesjekk!

Skrevet

Hei:) Hadde d samme probleme æ å med min samboer helt til han fant på nette en medisin, alltså en natur medisin som dem kalle for anti snoring blend, den smøres på hake,bak rene å på halsen å da snorker han ikke på hele natten, trust me den funke:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi har prøvd alt, så nå bare sparker jeg han litt når det blir for ille... Hjelper en stund iallefall.. ;o)

Skrevet

Prøv noe som heter Snoreeze som de selger på apoteket. Det er litt dyrt, men hvis det funker på han er det jaggu verd pengene! Tror de har det i både flytende form og i form av noe små papirlignende lapper som han legger på tungen før han sovner(de smelter på tungen). De funker på samboeren min i hvert fall! Fungerer med 1 på han, men skal det være helt musestille absolutt hele natten må han ta to. Men bare det at han spiser en før han sovner hjelper. Nå gjenstår bare tanngnissingen hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...