Superlis Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Ser at det er lite aktivitet her inne om morningene...Jeg pleier og lese avisene her inne når de store er sendt til skolen og knotten leker. Da passer det godt og få lest igjennom her inne og:))) I går var jeg travelt opptatt,gjorde istand hytta til foreldrene mine,fyrte i ovnen,måkket snø,vasket og tørket støv,ordnet senger..og koste meg med tanken på at jeg snart har de i nærheten:)) ....................................Ord for dagen: Sorgen kan ta vare på seg selv,men skal glede vokse seg stor,må du dele den med andre. Ha en strålende dag jenter!!!!!!!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 å jøu da...jeg er da her jeg....=) ungene sendt på skolen,og jeg gretten som få....di treger sånn at di mister bussen...blir så sur at,hehe er sånn "bånn i bøtta" dag tror jeg..forkjølelse,vond hals,osv...typisk. å tror du ikke vi fikk regn da!!!!! etter -10 i går,til regn....må bare bli sur da =0) men jr sover ennå,kaffen er varm,humøret venter jeg skal komme tilbake,så da blir alt bra igjen.hehe veldig sant ord for dagen du kom med.ingenting er som å få dele gleden med andre =) ha en fin dag da =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 først ute er en fin ting.... det er en fin ting om vinteren ute, når det er blått lys og litt snø i liufta og ingen andre hører at du er der, for de er inne og spiser frokost... det er en sjelden og fin nytelse. Kanskje ikke helt samme følelsen å være først ute her inne, men hvis du lukker øynene så kan du late som - hvis det skulle skje igjen mener jeg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå