Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Snart skal jeg møte en jente, vi skal sjekke ut om vi har den rette kjemien. Gleder meg vilt! Det som er så pussig er at vi har helt like interesser. Kjenner jeg nesten er helt betatt av henne, uten å ha møtt henne engang. Går rundt å er kjempekåt hele tiden, bare håper og ønsker at vi skal bli mer en bare venninner, for det tror jeg vi kommer til å bli. Tenk å endelig få ligge inntil ei jente. Det skal bli så deilig. Jeg tror vi kommer til å ha den rette kjemien. *krysser fingrer*
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Lykke til. Det er helt fantastisk å bli slikka av ei jente, i allefall den jenta jeg har prøvd ut =0) Myke deilige lepper og tunge som vet akkuart hvordan man behandler ett kvinne kjønn....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Ahh, nå ble jeg enda mer kåt her! Noe mer du kan fortelle? Hvordan gikk dere frem første gang, var det litt pinlig/skremmende helt i begynnelsen? Eller hadde dere drukket alkohol? Jeg er såååå spent på hvordan dette kommer til å gå...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Vi hadde mennene våre med første gang. Var nok litt småfulle da. Men har hatt sex etter det i edru tilstand. Vet ikke hva det var, om det var fordi hun var jente eller om hun bare kunne sakene sine. Men leppene var veldig myke og gode. Hun behandlet meg med varsomhet og brukte fingeren i det jeg kom slik at jeg kom igjen og igjen mens hun masterte klitten min. Deilig deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå