-Lin Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 For første gang på leeeenge klarte jeg å logge meg av og faktisk også slå av hele PC'en FØR kl. 23... Så fornøgd med meg selv! Fikk til og med rydda i heimen så det blir skikkelig koselig å stå opp i morgen. Så skulle jeg gå og legge meg "tidlig" for en gangs skyld! .......-Hvor er jeg??!! -Kom plutselig på at det sikkert var lurt å gå innom nettbanken og se på ståa der, så jeg ikke risikerte den ydmykende følelsen av å gå å legge alle varene på plass igjen i butikken pga manglende dekning på konto når jeg skal handle i morgen tidlig... YESS! Svake, desperate menneske. Da var maskina logget på og jeg var i gang på dib igjen..... Er visst uhelbredelig denne avhengigheten. Men det er sikkert bare fordi ikke mannen er hjemme! Tror jeg. Ja ja. Hvis jeg sier god natt jenter, så klarer jeg kanskje å ta meg i nakken og logge meg ut? Jeg prøver... EN RIKTIG GOD NATT TIL DERE ALLE OG HA EN STRÅLENDE FIN DAG I MORRA! stooor klem
Gummelillan Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Høres alt for kjent ut! Skal bare..... eh... si god natt?!!!!!!! ;-)
-Lin Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 He he.... måtte jo vente litt og se om jeg fikk svar ) Hadde det vært storesøs hadde jeg jo "flydd i flint" og sikkert bare slått av strømmen på dataen.... FY! Jeg må nok bare logge meg ut jeg nå. Fikk dårlig samvittighet... Men takk for svar, Gummelillan ) Natta
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Nattinatt!!! Nå skal jeg og rusle til sengs......stakkars sambo får nesten ikke kontakt med meg ikveld.........for nettet har vært nede i hele dag og når jeg først kom meg på igjen, så var jeg litt lost for resten av gjengen her...........;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå