Gå til innhold

Jeg er bare ikke god!...


Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang på leeeenge klarte jeg å logge meg av og faktisk også slå av hele PC'en FØR kl. 23... Så fornøgd med meg selv! Fikk til og med rydda i heimen så det blir skikkelig koselig å stå opp i morgen. Så skulle jeg gå og legge meg "tidlig" for en gangs skyld!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.......-Hvor er jeg??!!

 

 

 

-Kom plutselig på at det sikkert var lurt å gå innom nettbanken og se på ståa der, så jeg ikke risikerte den ydmykende følelsen av å gå å legge alle varene på plass igjen i butikken pga manglende dekning på konto når jeg skal handle i morgen tidlig...

YESS! Svake, desperate menneske. Da var maskina logget på og jeg var i gang på dib igjen..... Er visst uhelbredelig denne avhengigheten.

Men det er sikkert bare fordi ikke mannen er hjemme! Tror jeg.

Ja ja. Hvis jeg sier god natt jenter, så klarer jeg kanskje å ta meg i nakken og logge meg ut?

Jeg prøver...

 

EN RIKTIG GOD NATT TIL DERE ALLE OG HA EN STRÅLENDE FIN DAG I MORRA!

 

stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres alt for kjent ut!

 

Skal bare..... eh... si god natt?!!!!!!! ;-)

Skrevet

He he.... måtte jo vente litt og se om jeg fikk svar :o)

Hadde det vært storesøs hadde jeg jo "flydd i flint" og sikkert bare slått av strømmen på dataen.... FY!

Jeg må nok bare logge meg ut jeg nå. Fikk dårlig samvittighet...

 

Men takk for svar, Gummelillan :o)

 

Natta

Skrevet

Nattinatt!!!

Nå skal jeg og rusle til sengs......stakkars sambo får nesten ikke kontakt med meg ikveld.........for nettet har vært nede i hele dag og når jeg først kom meg på igjen, så var jeg litt lost for resten av gjengen her...........;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...