Reveenka Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Så nå skal jeg øve meg litt på spa til helgen! Foreløpig ser det ut til at kjærste&barnefrihelgen min kommer til å forløpe som planlagt! http://www.rondane.no/
Gummelillan Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Skjønner at det er noen som er flinkere til å pleie pelsen sin enn andre, Reveenka ;-) Kooooooooooos dere. Ungene kommer til å ha det gøy der de er så nyyyyyyyyyyt helgen og hverandre ;-)
Karomamma Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Å du din heldiggris!!! Tenk så koselig det blir for deg og Revemannen Ha det kjempefint!!!!
Reveenka Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Ja, nå gleder jeg meg altså! Holder på å legge siste labb på forberedelsene - vasker tøy, pakker bagger og toalettvesker, finner frem ski og skriver turnus til jobben som må leveres før jeg drar. Kan ikke huske sist jeg og gubben var ute på vift alene sammen! Vi skal ikke bo på selve hotellet, men på ei hytte rett ved sammen med et vennepar - og så skal vi dingle rundt i skiløypene, og spa oss på hotellet etterpå. Alle har blitt friske igjen etter julen og nyårets influensaepidemi her hjemme, så nå krysser jeg fingerne for at ingenting kommer i veien i tolvte time! XXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXXXxxxxxxxxXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxX!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 GOOOOOOOOOOD TUR!!!!!!! Kos dere helt sinnsykt nå da;-)))
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Er det nå til helgen!?! Kos dere masse!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå