Gå til innhold

Hvor mange besteforeldre/olderforeldre får barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min får ei bestemor som bor langt unna. Litt trist for ungen å ikke ha flere, synes jeg, for jeg var så glade i mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 besteforeldre og 5 oldeforeldre.

Skrevet

4 bestiser og 2 oldiser ;-p

Selv vokste jeg opp uten bestemødre, med 2 eldre bestefedre (lever ikke lenger). Synes det er fint at bebisen får litt flere i familien :-)

Skrevet

Her er vi bortskjemt med 3 par besteforeldre, 4 oldemødre og 1 oldefar. Alle bor i nærheten (mellom 5 min og 30 min.kjøretur unna) bortsett fra min mor og hennes mann som bor 5 timers kjøring unna - men de har feriebolig i nærheten, så de er her hver 3. helg + i ferier.

Skrevet

4 besteforeldre og 1 oldemor.

Faren min døde for snart 7 år siden, men mamma har funnet en ny mann, så han er bestefar!

Skrevet

3 bestemødre (pga skilte svigerforeldre), 2 bestefedre, 4 oldeforeldre og 1 tippoldemor.

Skrevet

4 besteforeldre. 2 i nærheten hvorav en med ganske fremskreden alzheimer, og 2 litt lenger unna, men likevel nær nok til å treffes hver 2.-3. uke

Skrevet

4 besteforeldre + samboer til ene bestefaren da, og en oldemor som desverre bor langt unna.

Skrevet

3 ekte bestiser+ en "uekte".

1 oldemor. var i begravelse til en oldemor forrige uke, denne uken skal vi begrave det som ville blitt babyens oldefar. (døde av hjertesorg rett etter kona døde) snufs!

1 tippoldefar (105 år)

Skrevet

5 besteforeldre og 1 oldemor

Skrevet

Her blir det

1 oldemor

1 bestefar + samboer

1 bestemor + samboer

1 farfar + samboer

1 farmor + ektemann

Altså 4 besteforeldre-par!

Skrevet

Besteforeldre 4 (6 medreknet steforeldrene mine)

Oldeforeldre 3

Skrevet

5 besteforeldre (har en stefar og en pappa jeg da.. :P )

2 oldeforeldre.

Kjempeglad for at gutten min får alle besteforeldrene rundt seg! Selv vokste jeg opp med bare ei farmor.. Mormor og morfar døde da jeg var lita, farfar var syk fra jeg ble født til jeg var 10 år, så fikk aldri noe skikkelig kontakt med han.

Så jeg elsker farmora mi over aaaalt i verden!! <3

Skrevet

6 Oldeforeldre, der den elste er 80 og den yngste bare er 55:P hihi

Og 4 besteforeldre + en extra bestemor, samboer til pappa:P

Skrevet

Mine har ingen oldeforeldre. Min far bor i spania, hjemme kanskje 2 ganger i året max, og foreldrene til pappan er fra 73 og 78, så i praksis har vi ingen besteforeldre heller. (min mamma og stefar lever ikke)

Skrevet

5 besteforeldre og 6 oldeforeldre, + en tippoldemor:-)

Skrevet

mormor og morfar i Norge

bestemor i Nigeria (bestefar er død)

oldemor i Norge

oldemor i Nigeria

Skrevet

Babyen vil få to sett med besteforeldre og et sett oldeforeldre pluss to oldemødre. Men hvor lenge hun vil ha dem er uvisst, oldeforeldresettet er ganske skrale. Ellers så bor alle dessverre minst to timer unna da vi bor i trondheim og de bor på nordmøre. Trist, synes jeg, men slik er d når kommunen ikke har nok arbeidsplasser til unge mennesker.

Skrevet

Her er det også litt tomt med besteforeldre og oldeforeldre med blodsbånd, men om vi regner med steforeldre så bedrer statistikken seg noe. Da er vi oppe i to bestemødre, en bestefar og tre oldemødre. Vi gleder oss veldig over de vi har, selv om vi skulle ønske de andre også hadde fått tatt del i denne begivenheten

Skrevet

Denne i magen får :

1 mormor

2 oldeforeldre

Hun jeg har fra før har:

1 mormor

1 bestefar + kone

1 farfar + kone

1 farmor + mann

2 oldeforeldre

Skrevet

hei!

babyen får 4 besteforeldre og 2 oldeforeldre. :)

Skrevet

La meg se: Nurket får 1 bestefar i N-Norge med kone, 1 bestemor og bestefar i Tyskland, og en oldemor men hun får nok ikke med seg noe særlig og bor dessuten i Finnmark. Alle bor langt unna. Så vi får nok passe på henne selv....(Vi bor på Vestlandet)

Skrevet

Min bebis får to bestemødre, en bestefar, 4 oldemødre og 1 oldefar.. 3 tanter og 2 onkler, og en skokk med ivrige grandtanter :)

Skrevet

Her blir det 3 bestemødre (pga skilte svigerforeldre), 2 bestefedre, 2 oldemødre og 1 tippoldemor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...