Andrea05 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Allle har vi vært på dater, blind eller ikke. Fortell om deres date da som dere aldri glemmer så lett, som er litt humoristisk. så kan jeg starte. ler av det enda, selv om dette er 7 år siden. var etter jeg ble alene veldig aktiv på nett da og ville date og trodde selvsagt jeg ville treffe " drømme mannen " hehe date 1. traff han på sol nett venn tror jeg, snakket lenge på msn og ble litt kjent da.Men var skeptisk da, for syns han hørtes så kort ut, altså høyden. men trodde han tulla. nok om det. så kom dagen da når vi skulle " date" hehe. avtalte at jeg skulle treffe han på en bensin stasjon, for han var fra en annen by, så det stedet var lett og kjenne igjen. ok.. staset meg opp og humpla av gårde i min gamle golf, hehe. han hadde fortalt at han hadde sånn og sånn bil, greit nok jeg kom inn på parkerina og så denne bilen, og parkerte ved siden av og lukket ned vindu, men neida, ingen der, kansje han er inne på bensin stasjon da tenkte jeg, og ventet, PLUTSELIG ser jeg ett hode inne i bilen der, var jo mørkt, makan tenkte jeg har han med seg ett barn.neida. det var han det, men en smule kort ja, han måtte heise seg opp for og se meg.han var altså 1.50 høy hehe sorry. hadde jo lyst og kjøre fort som f.... men kunne ikke det han hadde jo kjørt langt, så måtte la han overnatte som avtalt på gjeste rommet. men gud jeg slet, gutten var kansje koselig, men ikke ærlig da. Ikke fordommer mot små mennesker, men kan jo fortelle.. den helga var grusom, spesielt når mine venninner kom da og skulle hilse på " daten" de glemmer dte aldri. og en annen jeg husker godt. Skulle komme hjem til meg han da, etter jenta mi hadde lagt seg, hadde også snakket lenge og da mener jeg mange mnd på msn og blitt kjent. han kom, og det første han gjorde var og slenge seg ned på sofaen i en merkelig stilling, tok fjern kontrollen og tastet på tv, hehe. hmm tenkte jeg.men før jeg fikk sagt noe så sa han. " jeg må ligge se for jeg har operert for hemorider, men det hjalp ikke og nå er de plagsomme" hehe. bedre om han hadde sagt at han hadde vondt i ryggen da. hemorider snakker man lissom ikke om på en date. sendte brått en sms til ei venninne ja, og ba henne ringe meg om noe krise greier så han måtte dra fordi ho måtte komme. hehehehe glemmer det aldri. så nett date? aldri mer........skal mye til dere da jenter???
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 ojojoj:):) har aldri prøvd sånn nett dating....tror jeg ikke kommer til å prøve det heller nå som jeg ser hva jeg kan møte på hehe:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 hehe morsom historie har bare vært sammen med en mann hele livet jeg og no sitter jeg på nette og leiter etter en mann. er helt nytt for meg dette med dating og sånt. meg og x ble liksom bare sammen ferdig arbeid.
Korse76♥ Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Kom på en historie fra da jeg var 20 år hehe Tastet på tv2chatten på teksttv med en kar som ville møte meg, vi skulle på by'n uansett så avtalte å møte han der. Stakkars gutt, han var jo seriøs og sikkert en koselig kar, men alt jeg husker av han er tennene. Venninna mi og jeg kalte han bare for "hestemannen" etter det møtet. Huff så kjip jeg var Men har hatt hell i nettdating jeg da og har nå vært sammen med min kjære i 4mnd, er jo en start hvertfall :-)
Andrea05 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 uff. hører mange venninner snakker om " date " de har hatt. ei av dem skulle treffe en, han skrev sånn og sånn, så positivt, fint bilde og. når han kom lukta det stink av han på restaurangen, og smilte til ho med tannløst smil. hehe. hadde sendt bilde av bror sin. tror vi må være forsiktig med " date" og nett jenter. Mye farlig ute tror jeg. skal iallefall ikke på flere " date" fra nett, jakter som pokker om dagen på en spesiell jeg da kjent han lenge, men vi begge er såre og brent så ting tar tid.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg og to veninner hadde forspill, og jeg klarte å overbevise (vedde?) dem om at jeg skulle klare å "årdne" meg når vi kom ut. Som sagt som gjort; inn på uteplassen, og ved baren sto en jeg kjenner og en fremmed (nice!) kompis av han. Sier til veninnene mine; "han blir det", og det ble det. Så, dagen etterpå ba han meg på (ganske) fin restaurant, og vi avgårde. Midt i middagen kommer _HELE_ kompis/veninnegjengen min inn, småsnytt alle og enhver og har bestillt bord for å feire at "kim" var blitt pappa, noe jeg hadde gått glipp av i all amour'n. Og alle måtte jo bort og snakke med oss, og gratulere meg med ny kjæreste og greier, 12 timer etter jeg hadde møtt fyr'n! Helt utrolig at vi faktisk ble kjærester etterpå! (slutt nå da, men det skal'n ha; tøff som ikke ble vettaskremt av den date'n!)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Det var meg som skrev det innlegget om å bli skuffet litt lenger nede her. Denne historien er nok mer humoristisk enn tragisk da og ikke helt det man kan kalle en date. Men saken var, jeg hadde ei venninne som hadde møtt en på tv2-chatten for mange år siden også var vi invitert på fest hos de. Ingen hadde sett hvordan jeg såg ut og hun hadde jo sagt at jeg var pen. Det at hun hadde sagt dette gav meg fullstendig prestasjonsangst. Så jeg kom opp med en lys ide' : Vi kjøper oss finnlandshetter og skriver "PEN" i pannen på de. Hi hi hi jeg må innrømme at det var faktisk utrolig morsomt å lage de til. Så dro vi til dit det var fest, hadde på oss hettene og ringte på. Men det fikk ikke helt den reaksonen vi hadde forventet. Han som åpnet ble vettskremt, såg ikke hva som sto i pannen vår og skulle til å gi oss lommeboken sin....hehehe. Men men de lo nå godt når de skjønte spøken. Hmm....lurer på om han noen gang tør å avtale en blinddate igjen jeg.
Hannemor Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Så moro å se at fler har erfaring fra tv2 tekst-tv...haha Traff min mann der, men han lærte meg også at alt ikke kommer frem med fromme ord på en tv-skjerm! Mitt første møte med han er vel det mest "skremmende" jeg har opplevd! HAn bodde på et lite sted, men sa aldri at han bodde langt inne i en skog. Han skulle hente meg, for det var litt vanskelig å finne frem. Så joda, han kom å hentet med, med en svær schæffer i bagasjerommet! Så begynte han å kjøre lenger og lenger inn i skogen! Og jeg ble jo så nervøs.....Ingen naboer å se, og en svær bikkje som sikkert ikke hadde reagert om jeg hylte! hehe Men det første møte gikk bra, og han kom til meg en uke etterpå! Vi var sammen i 7 år, og har en sønn sammen. Må også si at jeg har fått noen få, men gode venner fra chatting. Men har vært veldig forsiktig med møter og slikt. Og også med hvem jeg har sluppet inn i mitt private liv, før jeg har vært trygg på dem. Var faktisk på min første date i går! Og den var utrolig koselig. Og ble avsluttet som en 1 date skal, med en klem! hihi
liten og lettmett Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 Mange merkelige dater opp gjennom tidene her gitt *s* Jeg har drevet med data siden jeg var bitteliten og var derfor også en av de første på nett i Norge. Det var ganske så artig å være eneste jenta blant alle nerdeguttene Det var jo også lenge før det ble vanlig med nettsjekking, men sjekking drev vi jo med der også. Min første date var med en gutt som virket utrolig oppegående når jeg snakket med ham, både på telefonen og via nett. Etter et par måneder avtalte vi å møtes ute, det ble fullstendig kræsj. Utseendemessig var han nok "perfekt" men han manglet det lille som kalles hjerne. Hjelpes meg, jeg har aldri møtt en så dum fyr. Det ble med den ene daten, og jeg holdt meg langt unna ham i fremtiden. En annen date jeg fikk over nett ble av det bedre slaget. Vi hadde knapt snakket sammen før vi avtalte å møtes ute, vi var nattranglere begge to og møttes på et av byens utesteder kl. 12. Først satt vi der og pimpet vin og løste verdensproblemer, før vi fortsatte ut i natten. Vi satt faktisk å snakket i 12 timer før vi gikk hver til vårt. Han var jeg sammen med i 6 måneder før vi tok valget om å gå hver til vårt. Han skulle flytte tilbake til hjembyen og jeg var egentlig ikke klar for et veldig seriøst forhold. Men jeg tenker fortsatt på ham fra tid til annen I mellomtiden har jeg vært gift og er nå på datingplanet igjen. Har en profil på et nettsted, men føler at de fleste som tar kontakt ikke er på mitt plan. Jeg er så sær på gutter/menn. Men nå har jeg snakket med en kompis av en kompis på nett i 1 måned, og neste helg kommer han for å besøke meg. Vi er begge klar på at det er en date over 3 dager, men går det ikke så går det ikke. Uansett tror jeg at vi skal klare å være venner. For vi har mye tilfelles. Jeg har noen spørsmål jeg stiller til potensielle dateemner for å sile dem ut. Jeg må få klarhet i både samfunnsengasjement, synspunkter på en del ting og politisk ståsted før jeg vurderer en date. For meg er dette viktige saker, og jeg klarer ikke sitte en hel kveld med en fyr som kun er opptatt av hvor store biceps han har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå