Gå til innhold

"Snakker" babyene deres?


Pytone

Anbefalte innlegg

Når tid begynte deres babyer å snakke/lage bablelyder? Min datter er 7 uker og sier ikke et pip og det er tydeligvis ikke helt normalt i følge helsesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, ho her begynte for 3-4 dager siden, men bare når hun får ligge for seg selv og det ellers er stille. Hun blir helt stille hvis jeg prøver å prate med henne, da bare hører hun på meg. Så hun er flink å prate med seg selv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUn her ligger og samtaler med seg selv og med oss når hun er våken, men det er vel like vanlig å ikke gjøre det ennå. Det er viktig å ikke stresse disse små, men la dem utvikle seg i sitt eget tempo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille gutt er også 7 uker og sier ikke mye. Han lager noen "klagelyder" før han skal begynne å grine. Ellers er det lite sånn "øh" lyder. Storebroren hadde mye mer av det da han var 7 uker. Aner ikke hva som er normalt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mi frøken e 7 uka og har prata ei stund, men e først den siste uka ho ar tatt heilt a... Harvært hos føreldran mine i ei uke og ho har jabba i timesvs medmorfarn, han e vesst favorittn hennes :D Du ska se ho jabba snart di også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon har begynt å skravle endel når han ligger for seg selv enten i senga eller på babygymmen.

Her en natt hadde jeg ammet han og skiftet på han, pleier da å legge han mens han ennå er våken. Han lå da og skravla i 30 min... måtte til slutt ta han opp og gi han mer mat for at han skulle sovne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Glemte å si at Håkon er nesten 12 uker, men 4 uker korrigert. (dvs 4 uker etter termin, det er korrigert alder som gjelder for premature og utvikling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emre Amadeus "prater" mye. Spesielt med pappan sin. Noen ganger greier han ikke å spise for han er så opptatt av å prate.. Syns ikke at helsesøstra kan si at det er unormalt. Hun er bare 7 uker, og kommer nok nk til å "prate" som en foss om ikke lenge. Dette er jo svært forskjellig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det lite prating og tulla er 6 uker. Det kommer vel snart håper jeg. Hun smiler heller ikke enda, men har blitt veldig interesert i å se på oss de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...