Gå til innhold

"Snakker" babyene deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, ho her begynte for 3-4 dager siden, men bare når hun får ligge for seg selv og det ellers er stille. Hun blir helt stille hvis jeg prøver å prate med henne, da bare hører hun på meg. Så hun er flink å prate med seg selv!!!!

Min lille gutt er også 7 uker og sier ikke mye. Han lager noen "klagelyder" før han skal begynne å grine. Ellers er det lite sånn "øh" lyder. Storebroren hadde mye mer av det da han var 7 uker. Aner ikke hva som er normalt jeg...

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon har begynt å skravle endel når han ligger for seg selv enten i senga eller på babygymmen.

Her en natt hadde jeg ammet han og skiftet på han, pleier da å legge han mens han ennå er våken. Han lå da og skravla i 30 min... måtte til slutt ta han opp og gi han mer mat for at han skulle sovne

Emre Amadeus "prater" mye. Spesielt med pappan sin. Noen ganger greier han ikke å spise for han er så opptatt av å prate.. Syns ikke at helsesøstra kan si at det er unormalt. Hun er bare 7 uker, og kommer nok nk til å "prate" som en foss om ikke lenge. Dette er jo svært forskjellig..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...