Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Noe som slo meg, her inne gir vi råd til de som er i samme situasjon som oss selv.. Vi kritiserer det vi synes er teit, roser det vi synes er bra.. Men er det noen her som faktisk følger sine egne råd? Hva ville dere sagt til noen andre hvis de hadde der problemet.. Har det gått et lys opp for noen her inne, når de ser hva folk skriver tilbake? blitt slutt i et forhold el noe?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 jeg har fått flere beskjeder her inne om at jeg bør pakke bagen min og dra, før ungene tar skade. jeg har ikke reist enda, og jeg bryter ikke opp familien min fordi en anonym person på internet synest det er det jeg bør gjøre. sier anonym også om de som bruker nick, for det navnet sier jo ingenting.
Maud Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Det er vel litt sånn i alle internettforum, eller hva? Akkurat på dette forumet er det jo faktisk folk fra "begge sider", mødre som bor sammen med barn og mann og nye barn og damer som bor sammen med menn som har barn fra før. Det gir jo mulighet til å få belyst ting fra flere sider. Det å ta viktige livsavgjørelser på grunnlag av dette, det er det vel allikevel ingen som gjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå