prinsemamman Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Min lille prins på 2,5mnd har i dag hatt plutselige skrikeanfall. Ikke vet jeg hvorfor. Plutselig ut i fra intet begynte han hyle. Helt utrøstelig. Tårene fosset. Jeg trøstet og trøstet, men funket ikke. Han hyler sånn at han begynner å hoste og da hiver han etter luft. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Aldri hørt han gråte før faktisk. Ved mindre det har vært etter mat..... Noen som vet hva det kan være ? Bare mageknip? Skriker deres sånn at de hoster til de brekker seg og hiver etter luft?? hilsen en bekymret litt lei seg mamma.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Kan være mageknip,gutten min hyler skikkelig til noen ganger hvis han har mageknip.. Skjærer i ørene,og han hiver etter pusten,plutselig kommer det en skikkelig rap,så er alt bra igjen her hvertfall. Men gutten min er jo ca 6mnd eldre enn din,han skrek aldri så ille når han var såpass liten,men da var han også mye flinkere til å rape,nå har han ikke tid
mamma til 2 skjønne Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 min lille gutt på 2 mnd har også gjort dette noen ganger,første gang når vi var på helsestasjonen og han lå på stellematte der..virket som han mistet rom og sted og grep armene rundt om og hylskreik..helt forferdelig,skjedde 2 ganger etter hvernadre!har skjedd en eller 2 ganger etter dette og,virker som han plutselig blir redd et eller annet,det skjer bare når han liggerpå gulvet!! Men han har det jo bra ellers,så j regner med det ikke er noe og bekymre seg over,men datteren min var aldri sånn,så j skvatt til j og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå