Gå til innhold

o la la la, jeg er gravid igjen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

heisann

 

sp var jeg gravid igjen, jeg må bare si at jeg er kjempe glad for det og jeg gleder meg til å være fravid igjen. termin i sept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oppsann

 

beklager noen enkle skrivefeil, men det er noe feil med maskina mi...mener selvsagt at jeg gleder meg til å være gravid og ikke fravid... for hva er vell det??? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye. Ble selv gravid når sønnen min var ca 5 måneder. Han er nå 19 måneder og lillesøster 5 måneder. Gled deg. De kommer til å få masse glede av hverandre. Ser det veldig på mine unger.

 

Prøv å få litt rom til å nyte dette svangerskapet også. Blir litt anderledes med en liten som trenger mammaen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!! Skal si du er tøff, vet ikke om jeg hadde vært klar for det helt enda... Men skal inrømme at jeg alikevel blir litt misunnelig

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også...og egentlig så prøver vi på en måte. Kommer det så kommer det. Vi driver ikke med temp/EL-målinger og den slags. Masse lykke til og gratulerer i alle fall!!! Lurer på hvem du er egentlig...(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lurer da på.... Hva skjer med permisjonen fra jobb og hvordan blir opptjeningen til mer penger ved neste hjemmeår?

Jeg vil nemlig å ha to tett, men det var dissa penga og denna jobben da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen

 

tusen takk for lykke ønskninger, jeg må bare si at nå gleder meg meg.

 

Det kommer til å bli jobb somt for oss, for dette blir den 4 lille gromungen.... og den eldste blir 6 år.

 

angående permisjon, så rekker jeg å jobbe 100% noen uker så da kan jeg med sikkerhet gå ut igjen i permisjon med samme inntekt, og det er jeg veldig glad for!!!!

 

Jeg skal nyte alt så godt jeg bare kan,, jeg håper dere andre som også håper på en ny graviditet kan bli gravide igjen snart som bare det.. og her er nicket mitt:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...