Gå til innhold

svigers- barnepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere jeg MÅ la "svigers" passe sønnen min da jeg jobber kveld?jeg har flere som gjerne vil passe, Og jeg har en bedre "følelse" for det?.. jeg og svigermor er veldig uenig om hvordan han skal legges. hun mener han skal skrike seg i søvn, jeg er ikke enig det.. vet ikke om hun vil høre på meg, eller kjøre sitt eget løp?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må du ikke. Men jeg regner med ta svigermor forventer det..? Hun kan nok begynne å lure hvis du har spurt noen andre siden hun helt sikkert vil, så kanskje greit å si fra til henne.. Jeg har kommet med en liten løgn at ei venninne har dårlig råd og ingen til å hjelpe seg, så jeg "hjelper" henne ved at vi passer for hverandre.

Jeg orker bare ikke utidig innblanding av svigermor, dessuten er det vi som skal få hverdagskabalen til å gå opp.

Skrevet

Hei, jeg synes absolutt ikke du skal la henne passe hvis du ikke føler deg trygg på at gullungen er der. Ingen god følelse for deg. Det er viktig både for deg og babyen at du har det bra. Hvis du ikke er sikker på at svigermor respekterer cdineønsker synes du skal la andre passe.

klem

Skrevet

Uff, hun høres ikke ut som en særlig smart dame. Klart du ikke har lyst til å la henne passe gutten! Det er virkelig ikke hennes sak å ha meninger om hvordan leggesituasjonen skal foregå, og bli uenig med deg om det. En ting er å gi tips om noe hun mener å vite, men...

Hun har slettes ikke krav på å få passe gutten. Og han blir jo større etterhvert...

Skrevet

Jeg har også et dilemma der..Stoler ikke på henne,hun er ikke spesielt grei med barn,tror at hvis man gir bra gaver,så er det nok liksom.

Hele hennes innstilling og væremåte gjør at jeg får en ekkel følelse og sug i magen når hun passer dem.

Hun blir også veldig fort sur,og finner plutselig på å si at "hvis det skal være sånn,så trenger jeg ikke være barnevakt mer,jeg!"

Kun for å få viljen sin.Men det får hun ikke av meg.

Slike utbrudd er skremmende,og det tar jeg på alvor.

Jeg har sagt ifra til henne,men hun godtar det liksom ikke..

Vil fortsatt ha svar fra meg..Enda jeg har sagt nei.

Hun har en ufordragelig adferd,og hun har da ikke rett til å være barnevakt.Men det har hun tatt som en selvfølge.

Vanskelig å finne på hva man skal si til henne egentlig når hun spør.

Jeg mener jo at det er helt opp til foreldrene og barna,hvem som skal passe. Problemet er å finne på hva man skal si når man får spørsmålet,hvis man ikke blir respektert med å være ærlig.

Gjest Antarctica
Skrevet

Kan du ikke bare si: det der har vi løst, så det er ikke behov for noe pass idag.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. La de du stoler mest på passe sønnen din. Det hadde i hvertfall jeg gjort:)

Skrevet

mine svigers får ALDRI mer lov å passe barnebarna!! Det er ikke diskusjon engang. Både jeg og mannen min er helt klar på dette å det er fordi vi overhodet ikke stoler på dem! De lever i sin egen verden å kan ikke passe på barn i det hele tatt.

gjør det du føler for. Ikke la noen presse deg eller få dårlig samvittighet for det.

Skrevet

du bør ikke la henne passe fordi hun vil og tar det som en selvfølge. du må la noen du stoler på passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...