Gå til innhold

de jævla bioene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så forbanna biomor har holdt seg unna lenge, men plutselig nå skulle hun prøve å få samb til å ha barna!! Det er 2stk, en på 4 og ei på2!! Vi har 1 baby på 4mnd!! Ikke fan om jeg gidder ha de barna!!

jævla biomor smisker og åler seg inn på sambo, tvinner han rundt lillefingern! Husker godt i begynnelsen da vi var sammen da hadde hun full kontroll over livet hans, fatter ikke hvordan dama han hadde før meg gadd.. el d var vel det hun ikke gjor..

like før jeg går, har NULLtoleranse når det gjelder barna og biomora!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er du et utrolig dårlig menneske eller så er dette et innlegg lagt inn av et troll for å provosere.

Skrevet

Du kan ikke skylde på to små barn for hvordan deres mor er. Men mener samtidig at det er faren som skal ta seg av disse barna når de er hos dere og ikke belaste deg med ekstra oppgaver, i tillegg skal han ikke overse babyen. Men du må prøve å være positiv overfor disse barna også, det tror jeg man kommer lenger med. Men jeg understreker at far har hovedansvar for barna og ikke bare ansvar for kosen.

Skrevet

hvor lenge skal han ha dem da? alltid? vil hun ikke ha barna sine mer? klart at far da må ta seg av dem!

er hun derimot en slik som kommer slengende med barna i hytt og pine utenfor samværsavtalen fordi hun skal ha barnevakt, eller ikke orker å ha dem, eller fordi hun ikke har råd, da må hun jo få klar beskjed om at det ikke er noen måte å oppdra barn på.

små barn trenger stabilitet og faste rutiner, de liker det, og det skaperr trygghet.

Skrevet

Hun kommer slengende med dem i hytt å pine.. ringer og forlanger at NÅ skal han ha dem, akkurat NÅ! Hun øver på hva de skal si, kan få dem til å si ting til han i tlf som eks at de har så lyst å komme hit osv...

utspekulert heks, det er det mora er!

-hovedinnlegger-

Skrevet

Hos oss har vi krevd at mor tar seg av slike ting. Om biomor "lover" barnanoe (å komme hit, dra på badeland ol) så er det hennes oppgave å spørre far, slik at han kan si om det passer til henne. Det er hennes oppgave til å "skuffe" dem om det er hun som har forhåpninger om at noe skal skje.

Barna skal ikke stå i bresjen for NOE. Det er vårt ansvar som voksne. Vi sa klart i fra da minste jenta fortalte oss at vi ikke fikk lov til å klippe håret hennes av mamma. Da ringte far sporentreks opp til mor og sa at om det var noe som gjaldt barna, så skulle HUN ta det opp med han direkte. Jentene skal ALDRI stå i midten.........

Så klart dette vil endre seg når barna blir eldre.... Men nå som de er 4 og 5 så er det ikke aktuelt at de skal ha ansvaret for noe sånt.

Skrevet

Oi! Må far stille opp for barna sine???? Ja, det hadde jeg aldri tolerert. Kast han ut øyeblikkelig.

Herregud, hvor blåst går det ann å bli.......

Skrevet

Nå erre vel slik at han stilte mer opp for mora el...

Harru prata med han om det?

Skrevet

Du har vel ikke skjønt helt poenget, eller?

Det er klart far skal stille opp. Men det skal mer enn at mor ønsker det for at ting skal passe.

Fedre kan ha jobb, egne foreldre som trenger stell, andre barn, eget liv ol.

I hvor mange parfohold er det sånn at den ene parten bare kan dra avgårde uten å avtale? Jeg hører at alle mine venninner og kollegaer må forhøre seg med den andre part om de kan være med på noe. De må jo sjekkes at den andre ikke skal jobbes, og om det i så fall kan skaffes barnevakt. Osv osv. Og det er i parforhold med barn som alle bor sammen.

Jeg har ALDRI nekta min kjære å stille opp for barna. Men han skal da søren ikke ta seg fri fra jobben for å passe barn!!!!!. Min biomor er 100 % uføretrygdet og har barna i bhg.

Så jeg skjønner ikke helt ditt forsøk på ironi..... Men deg om det!

Skrevet

Samboeren min har en datter på 4 år som bor hos oss annenhver uke. Vi har en datter sammen på 4 1/2 mnd. Jeg kan ikke si at jeg ikke gidder å ha dattern hans her, for hun er en del av vår familie.

Skrevet

Hun kommer slengende med dem i hytt å pine.. ringer og forlanger at NÅ skal han ha dem, akkurat NÅ! Hun øver på hva de skal si, kan få dem til å si ting til han i tlf som eks at de har så lyst å komme hit osv...

utspekulert heks, det er det mora er!

-hovedinnlegger-

Dette ble skrevet lenger ned av HI...

Skrevet

Høres ut som meg det da................

Men det viste seg til slutt at det var for barna skyld og for å være hyggelig. Kanskje tilby far å ha barna i steden for barnevakt.

Jeg tror nok jeg også hadde full kontroll over x en før, for da hadde han barna ofte og ba meg bare ringe hvis jeg trengte hjelp. Men så traff han ei som deg som oppfører seg som ei liten drittunge. Men hun hadde ingenting å stille opp med når jeg dro henne inn til en barnepsykolog for å få plenta inn i hode på den skrullete sjalu dama at barna går først, de trenger stabilitet og det var værken hun eller du tror jeg.

Når du sier du har null tolerans for barna får du ingenting av meg.

Skrevet

Det er snakk om små barn på 2 og 4 år!!!! Hvordan i all verden kan du klare å være så hatefull på så små!!!! Tror din samboer har funnet seg ei som er verre en biomor jeg.

Skrevet

Da håper jeg VIRKELIG du gjør det samme.

Eks: Far til dine barn skal ha dem ei helg, men så ringer han lørdags morgen klokka 10 og sier at du må ta dem. Avlyser du da dine avtaler? Uansett hva de er? Om du skulle jobbet? Reist bort?

Du må leve som du sier. Krever du at far skal stille opp på sekundet, så må du også gjøre det!

Skrevet

Dette kan du ikke mene seriøst. I så fall skjønner jeg virkelig ikke hvorfor far til disse barna ikke går fra DEG... Begynn å ta litt ansvar dere to (først og fremst far), få på plass en samværsavtale som dere begge OG biomor kan forholde seg til, og jobb med toleransegrensene dine! Fatter ikke at det går an.

Skrevet

Det er klart biomor ikke kan forlange at dere skal stille opp "i hytt og pine". Det er greit å stille krav. Fra det til å si "de jævla bioene", "Ikke fan om jeg gidder å ha de barna!" og "har NULLtoleranse når det gjelder barna og biomora", er det vanskelig å følge deg. Hvis mannen din synes det er greit at du omtaler hans barn på den måten, så synes jeg det er rart. På samme måte som du forventer samarbeid fra eksen hans, så må han kunne forvente at du samarbeider til hans barns beste. Hvis du ikke går, kan det hende han gjør det hvis du omtaler barna hans på den måten...

Skrevet

Hmmmm..............tolker det som at du ikke skjønte hva jeg mente men nei nei......greit.

Skrevet

Bare for å si det: selv om jeg sier jævla ditt eller datt her inne, så betyr ikke det at det er de jeg føler. Men at jeg rett og slett er dritt lei innimellom. Jeg brukte også ofte disse sidene til å blåse ut, for det er ikke mange steder det er lov til å si slike ting. Og det må da jammen være bedre å få ut sinne her, enn overfor mannen.

Jeg skal vedde på alle dere her inne noen ganger er så sinte at dere tenker: jævla sjef, jævla mann, jævla barn (også egne), jævla foreldre osv.

Jeg er innimellom så sint på mamma og pappa at jeg bare har lyst til å kutte all kontakt, men de betyr jo ikke at jeg gjøre det.

Leser dere litt mer fra HI så ser dere at dette er noe hun måtte ha ut. Hun sier at dette skjer ofte, og hun er da ikke her inne hver gang og forbanner stebarn og biomor.

Har jeg hatt et drittdag på jobb og er veldigsliten og jeg spør mannen om han kan gå ut med søpla (han er student og skriver oppgave hele dette halvåret nå. Sitter hjemme og skriver) og han ikke gidder, så kan jeg godt tenke "drittmann". Men jeg mener det jo bare der og da, og jeg går jo ikke fra han. Og han går jo ikke fra meg heller bare fordi jeg er sliten en dag.

Barn er barn, og selv biomødre blir sinte på barna sine innimellom. Sånn er det bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...