Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Sitter her og ergrer meg over en komentar/melding jeg fikk her om dagen. Teit som jeg er tenkte jeg å prøve meg på nettdating igjen. Joda jeg har klaget her før om at jeg tydligvis ikke klarer å være spennede lenge nok. Jeg har stort sett vært singel i 6 år nå.....hva er det som er så galt med meg? Helt ærlig, jeg synes selv jeg ser helt normal ut, har ikke hatt problemer med å få kontakt med folk på byen, liker å le, trene, har et flott forhold til sønnen min osv. Men tilbake til saken, jeg møtte altså en. Jeg likte humoren hans og brydde meg ikke så mye om han ikke såg ut som en modell og hadde en del kilo ekstra. Jeg mener nå at det indre og sjarm teller mest. Men ja vi møttes og før dette hadde han også invitert meg ut på middag 2 dager senere. Jeg er nok den som hadde bremset mest men som sagt så likte jeg godt det han sa.....faen!!! (unnskyld) Så dagen før vi skulle spise middag får jeg melding om at det ikke vil funke fordi jeg er for tykk?? Han liker tynne jenter og unskylder at han er feig. "What?" tenker jeg da. Joda jeg føler selv jeg har et par kilo for mye (bruker nå for det meste str.42, men satser på str. 38 til sommeren) men det har jeg jo heller ikke lagt skjul på, han sa derimot at han var muskuløs (men det må ha vært mange mange år siden). Det irriterer meg bare noe så jæv.... at den komentaren går sånn inn på meg. Jeg tør knapt å snakke med mannfolk nå. Var ute en liten tur i går og ble nesten brydd bare noen såg på meg. Nei, jeg får ta en dag nå å komme meg bort på helsestudioet her, se han forann meg og prøve på en boksetime. Ellers så kan jeg jo gi nummeret hans til alle jeg kjenner (og ikke kjenner) så kan de sende han plagsome meldinger. Joda jeg fortalte han nøyaktig hva jeg mente om slik oppførsel, men det føles liksom ikke helt nok. Hmm....kanskje jeg skulle sendt inn en melding om å selge gården hans? huff jeg er ikke god, men slik blir jeg kun når jeg blir sint og såret....noen bedre forslag? Måtte i grunn bare få det ut....faens dust!!! tror jeg velger å være litt anonym denne gangen.
Umulia med Amalia Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Herregud, for en dust! Bra du fant ut hvor dust han er nå, og ikke kastet bort mere tid på han! Du burde ikke la det gå inn på deg (lettere sagt enn gjort, jeg vet!), Han er jo ikke riktig nagla!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Åååå for en premie idiot!!!!!!!! Stella
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 FØLER MED DEG!!!! Jeg opplevde det samme her for ikke så alt for lenge siden møtte en på nettet vi fant sååå tonen å møttest ute en gang,hadde det så kjekt så kom han til meg en kv å ja vi endte opp m å ha sex.... Det var jo domt for dagen etter fikk jeg meld om at han ønsket ikke å møte meg mere for jeg var for tykk etter hans smak... BLÆÆÆÆ han kunne vel sett det før vi kom så langt at vi hadde sex?? Han var bare så oppmerksom å sa så mye fint til meg osv.. Har siden følt meg som ei dundre på hundre å 0 selvtilit... Jævla mannfolk. Som du sier det er så domt å la det gå inn på seg mn vanskelig å la være.... Men vi får håpe at det en dag dukker opp en som liker oss for di vi er.Han jeg datet var heller ingen modell å ja han og hadde noen kilo for mye men jeg brydde eg ikke for likte han for den han var......... velger å være ...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 ÅHHH!!! Nå ble jeg enda mer forbannet på dine vegne. Nesten som vi skulle rottet oss sammen mot slike og gitt de en slags "Riise"-lekse, at han får vite at han har sagt det samme til mange. Er glad vi aldri kom til sengs, men det går da vel an å være venner selv om man ikke faller for en person? I hvertfall så må det være mulig å være høffelig. Jeg har jo aldri sagt til noen at de ikke var tynn nok, hvem kan finne på å si noe slikt? Jeg er anonym en liten stund til jeg så jeg slipper å få menn i hvite frakker på besøk her;-)
Stratos med 3 barn Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Herregud for en permieidiot! Du kunne forøvrig høres ut som en for min bror Finnes alltid en bror der ute uten dame )) Den var litt flåsete, men jeg er helt sikker på du finner deg en i hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Ler...takk for det;-) Hilsen hovedinnlegger
Andrea05 Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 herregud for en dust. godt du kom deg vekk. men skjønner du syns det var sårt og få en sånn beskjed, men han som har problemer ikke du da. str 42 er da normalt og bruke i dag. sjokka jeg.,. hehe
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 herregud...kjenner jeg blir kjempesint. er utrolig at folk kan lire av seg slikt...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 he,he-kan du ikke bare legge nr hans ut her da??:-)Møkkagubbe!!!Sånne klarer vi oss fint uten ja:-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Joda jeg skal innrømme at slikt frister, men det er noe som heter personvern. Men kan nå si obs obs om noen treffer en på nettet som hvertfall har 2 sauer og 2 små hester....da bør du være slank.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Min erfaring fra dating er at lubne gutter er ganske opphengt i å skaffe seg en tynn kjæreste...De er langt mere fordomsfulle og kroppsfikserte enn de modellpene jeg har datet( og ja jeg har datet to gutter som har jobbet som modeller også). Min teori er at de innerst inne er så usikre på seg selv og sin tiltrekningsevne at de ikke egentlig ønsker seg en kjæreste- men et trofe som de kan være "stolte" av å ha fanget og som vil bevise overfor omverdenen at de har noe å by på, til tross for noen kilo ekstra.. Jeg hadde blitt så sinna av mailen du fikk at jeg hadde sendt ham en mail og skrevet: "Hmm. Du er ikke akkurat noe fruktfat selv da, vennen. Trodde du kom til å være takknemlig over at en jente som meg gadd å date en som deg jeg, men så feil kan man altså ta. Så lykke til videre med jakten på kjærligheten i svette, anorektiske lår. Der er nok der den finnes ser du ut til å tro...
(L)Tingeling(L) Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 Bare hev deg over det! Det er hans tap at han går glipp av en flott jente som deg! ;o)
Hannemor Skrevet 24. januar 2007 #15 Skrevet 24. januar 2007 Menn er og blir menn! En gjeng med selvopptatte arrogante duster, som tror de er guds gave til kvinnen! Og som ser det som sin oppgave her i livet å gi oss kvinner dårlig selvtillit! Bedriver nettdating jeg også i et forsøk på å ha et "sosialt" liv uten å kunne komme seg ut av huset! Men heldigvis sluppet unna den der. Men heller dem som blir intenst forelsket i bilder, vil ha nettsex, vil ha en elskerinne, eller er så desperate at de blir slitsomme! Vær stolt av deg selv du, fordi du ikke er så fordømmende som denne mannen!
Singelmamma og banden Skrevet 25. januar 2007 #16 Skrevet 25. januar 2007 Ærlig talt!!! Henger meg på og forteller at i de fleste butikker så blir størrelsene bare mindre og mindre, og det som nå er str 42 het tidligere str 40 ;-) Dessuten, det ER det indre og sjarm som teller mest, det synes jeg om menn også. Ansiktet er det viktigste, for det er det du må se hele tiden. Alt det andre går det nemlig an å kle opp ;-) Nei når var jeg flåsete, men at det går an å være sånn dust som den tosken der! Snakk om å ødelegge for andre. Send bare en mld tilbake om at han er jo ikke akkurat mager selv, og man kan ikke forvente å ende opp med en modelldame hvis man ikke ser ut som en modell selv!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #17 Skrevet 25. januar 2007 He he he takker den komentaren var konge, tror jeg skal lagre den under "maler";-) Men jeg skal innrømme at han fikk høre det, flrst fortalte jeg han at muskuløs var det ikke ærlig at han kalte seg, samt at det var på høy tid å bytte ut det bildet som var 5 år gammelt. Etter det fortalte jeg han hvor uhøfflig han var og at jeg faktisk var for snill til å få høre noe slikt. Og vet du, jeg må si meg enig med deg, jeg har også vært å rotet borti et par som var modeller og de brydde seg ikke om slik, heller helt motsatt. Hilsen hovedinnlegger
tonebf Skrevet 25. januar 2007 #18 Skrevet 25. januar 2007 herregud sier jeg bare.....! du finner deg nok en mye bedre, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå