Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 For noen mnd siden så tok jeg han i så sende flørte meldinger til eksen sin, ba han bryte all kontakt med hun, og det gikk han med på. Skulle ikke gjenta seg. å nå, plutselig etter at sønnen vår er født, tar han kontakt med hun igjen. Han sier han ikke skal "bestemmes" over lenger, å snakker med "hvem han vil han". Jeg sa jeg ikke godtar dette med ekser osv. Det er ting som er ferdig/over. Å ba han rett å slett velge... meg å sønnen vår eller eksen sin. Å tror du ikke han gir f... i oss. Er så skuffa og forbanna nå at jeg kunne drept han.... hva syns dere?? er jeg helt på tur, eller er det noe rett i det jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Om han velger kontakt med xen over deg og sønnen sin så er det vel noe mellom dem eller noe alorlif feil med han!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Skjønner deg kjempe godt jeg, takler ikke slikt selv jeg og det må de jo bare respektere...Hallo??Min også det hadde kontakt med sin x da vi ble sammen,plutselig spurte hun han om de skulle reise på kino og greier.. Fy faen jeg kjente jeg kokte bare jeg hørte d. Syns det blir litt feil jeg da og ha kontakt med gamle flammer/ekser er jo en grunn også for at d ble slutt liksom og når det ikke er noe barn inni bilde kan jeg ikke skjønne hvorfor de skal fortsette og ha den kontakten..?? Skjønner ikke hvorfor de er så blinde jeg... Akkurat som min det, familien hans pratet en del om hun ganske (eksen)mye til slutt sa jeg bare til typen min at hvis dette fortsetter så.... Er jo ikke noe særlig koslig da, når du kommer dit og at de sitter og prater hvor rosenrødt det var i gamle dager liksom. Nei sliter veldig selv for tiden jeg med hva jeg rett og slett skal gjøre...Føler jeg har prøvd alt og ingen ting hjelper... Og her går jeg da gravid med noe som tilhører han også..... Skal det virkelig være sånn?? Virker som han bar gir f...liksom og lever i sin egen verden!! Pluss at han hakker ned på meg hele tiden om alt og ingen ting..Sier så vidt natta vettu og snur ryggen til med engang...Det han skylder på er jobb og sånt... Ba han reise om det skulle fortsette slik, har prøvd og prate med han om dette også uten nytte føler jeg.... Er ikke bare jeg som sier at jeg bør hive han ut heller d er fler...Hva ville du gjort da?!Vil jo ikke at barna ikke skal ha noe far heller???
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hvis eksen betyr mer for han enn deg og sønnen, så er han vel ikke noe å satse på??? Jeg hadde iallfall aldri godtatt det!!! Jeg og kjæresten har avtalt å ikke ha noe kontakt med ekser. Det han bryr seg om nå, er meg og sønnen vår, og jeg er såpass mye viktigere for han enn eksene at han ikke har kontakt med de når jeg ikke liker det. Så stå på ditt du! Hvis han bryr seg om dere, velger han dere!
♥Snulder Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hvis han velger eksen fremfor dere, så har han jo sagt ganske klart hvem han har følelser for. Dessverre. Hans tap!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Hørres ut som han er intresert i e`xen sin. Ingenting du kan gjøre med det, spark han ut ! Du har en sønn og ta vare på. For og sitere...hans tap!!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 han hadde jeg kvitta meg med..når han velger en x fremfor sin familie, sier det vel nesten seg selv...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 kjenner meg igjen. min sambo klarer bare ikke å glemme x'n sin. jeg hater ho. fordi han ikke klarer å kutte all kontakt. og fordi han legger ut om alt mulig de har gjort og m hvor fantastisk ho er når han er på fylla. har sagt så magne ganger at han må ta et valg. meg eller ho. og nå som vi har ffått barn, så får han 1 siste sjanse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå