Gå til innhold

Æsj, jeg har fått influensa, noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med en måned igjen til termin og har fått denne irriterende influensaen som så mange andre venner av meg i Oslo området har fått. Jeg sliter med vond hals, forkjølelse og feber. Kan det være farlig for barnet mitt i magen at jeg er syk mtp feber og overoppheting? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke influensa, men omgangssyken her:-/ Satt på do med spybøtta foran meg i hele går kveld.

Tror det går helt greit at du har feber, bare pass på å få i deg nok væske. :)

Skrevet

Trudde influensatiden var over, men at du har fått den forskjølelsen så mange har fått...

Skrevet

Takk, jeg har vært syk i 2 uker nå, og ingen tegn til bedring :-(

Men ikke hatt høy feber tror jeg, så legen ville ikke gi meg pencillin. Men tygger paracet som godteri (må bare) og nesespray. Tok hostesaft tidligere, men bedre heldigvis der. Nå er det hodet som er verst.

Skal vel helst ikke ha for høy feber, så bedre om du tar parecet for å dempe den. Snakk med legen din :-)

Men ellers så skulle det ikke påvirke babyen noe serlig.

Jeg har slitt med "dotter" i ørene siden uke 20 (noe legen og jordmor mente kom av graviditeten), og forkjølelsen har ikke gjort saken bedre. Føler at jeg ikke vil bli bra før babyen kommer ut. Begynner å bli ganske desperat her. Helt tett i topplokket he he

Er i uke 36 nå :-)

God bedring til deg :-)

Skrevet

Takk for svar, godt å høre at det ikke bare er meg.. Tror ikke jeg har så mye feber i grunnen men hodet føles som en gedigen fotball. Knasker også Paracet... OG Otrivin. Det hjelper iallefall.

Jeg er også i uke 36 :) Gleder meg veldig til å komme tilbake til mitt "gamle jeg" og selvfølgelig til den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...