Gå til innhold

Smaskeli sin fødselshistorie(helt fantastisk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som de fleste fikk med seg gikk jeg jo på overtid......10 dager...... Var rimelig lei og desperat.... he he he

Våknet lørdags morgen 20.01.2007 kl 0830 med litt vondt i ryggen.... Tenkte at jeg rett og slett hade ligget litt feil, sto opp og morningen gikk sin gang.....Kjente små tak i ny og ne......

Rundt 13-14 tiden startet takenen hyppigere + jeg fikk rød/brun utflod.. Tenkte endelig er det min tur....

Plutselig kom riene med 3-4 min mellomrom og vi dro på sykehuset. Kom inn der 1715. Ble undersøkt og hadde 8cm åpning, 1815 gikk vannet og 1820 var vår prinsesse Isabell ute.... Gikk utrolig fort. Jordmor var helt sjokkert.... Hun var 3920 gram, 53 lang og 36 i hodeomkrets ;o))

Verdens herligste jente. Så utrolig snill. Sover og spiser....

Ekstra stas er det i huset her i og med at vi har 3 gutter fra før...

3 stolte store brødre ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oii, grattis så masse! Akkurat sånn fødsel jeg har bestilt det ;o)

Kos dere masse med Isabell, og de tre stolte storebrødre.

Skrevet

gratulerer så mye! er 10 dager på overtid i dag jeg:(

Skrevet

hørtes ut som en super fødsel...håper det går like fort og greit meg oss også! kos deg masse i tiden framover!!! gratulerer!!!

Skrevet

Smaskeli!!! Gratulerer såå mye! Nydelig historie og nydelig navn!

kos dere masse!

klem

Skrevet

gratulerer:) kos dere masse.

Skrevet

oi... ja det gikk fort....:) gratulerer så mye... og lykke til videre...

Skrevet

hei smaskeli.......moro å høre at det gikk så bra da....ekstra gøy var det å høre at dt gikk fort for deg også.. fødselen min startet 19.50 med at vannet gikk og riene startet samtidig..en time etterpå var det full fart til sykehuset og 21.46. var prinsen vår født...hehe...hele to timers fødsel....deilig at det er over..hehe....Gratulerer så mye med jenta smaskeli---dette var kjempekoselig...hihi...iogmed at du har tre gutter fra før av...kos og klem fra meg som hadde den samme termindatoen som deg...............................=0)

Skrevet

Gratulere så masse med jenta! :-)

Mener å huske deg fra et innlegg på gutt/jente sidene, at du hadde sex på / ved EL og du trodde det var gutt?

Eller er det jeg som husker feil?

Skrevet

Gratulerer!

hmm..vet du hvor en kan bestille en slik fødsel. Lett på nett men finner ingen...

Skrevet

Hei hei.

Gratulere så mye ei prinsessa i huset. Ho kommer tell å ha en del folk rundt sæ å trille rundt lillefingern etter hver som ho blir større:))

Kos dåkker riktig masse, og nyt babyen.

Har lagt inn bestilling på lignanes fødsel.

Skrevet

Husker feil der Anonym

UL viste to ganger at det var jente. Vi hadde ikke sex på el dagen ;o)))

Skrevet

Wow, det var virkelig fantastisk! Håper småen min vil ut såpass lett også ;-)

Gratulerer massevis, det må være stas for alle mannfolka i huset med ei lita tulle, da! Kos dere!

Skrevet

Gratulerer så masse me den lille jenta deres:)

Skrevet

Beklager at jeg husket feil!

Hadde nettopp bladd i noen gamle innlegg på gutt/jente sidene og så at du hadde skrevet der at du hadde mensen den 1 april og ubeskyttet sex den 14 april, så jeg trodde kanskje det var ca på EL dagen!

Vet du ca når hun ble laget i forhold til EL da?

Hadde du lange sykluser?

Ønsker meg så jente nå og vet at vi hadde sex mellom 36 - 48 timer før EL!

Kos dere ! :-)

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer.

Så deilig at det gikk så fort. Min forrige fødsel tok over 50 timer, så denne gangen fortjener jeg en sånn fødsel som du hadde.

Kos deg med jenta og guttene dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...