Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Sitter foran dataen og beføler musa....mmm...deilig....
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 herregud... hahaha må le litt detta var nasty ass...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 haha hva faen? Mange hender har du a egenlig? får til å skrive samtidlig som du driver med det der! Herregud, latterlige person! Du bare MÅ jo være et mannfolk?!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 dytter denne, for den er veldig bra...
Plutseliten*2 Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 jeg er mere imponert over at personen kan slikke på puppene sine.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Seriøst!! Hvorfor skulle dette være et mannfolk? Jenter kan vel være litt kåte og ha lyst til å være litt "vågal" med anonymknappen, vel?? Jeg er skikkelig kåt nå som jeg er gravid..ikke som skal få meg til å lystre om dagen.. Deilig å kose med seg selv og med pc'n i nærheten blir fristelsen stor å gjøre dette "sammen" med andre jenter...liker jenter selv, jeg...selv om jeg er lykkelig med typen min:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 er du her inne nå ? ska vi gjøre det sammen nå ??? lese pirrende historier...stikke fingrene i fitten...kjenne saften renne....komme i den mega orgasmen.....mmmmm...jeg må lese flere historier så jeg bli kåt nok..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2007 #9 Skrevet 23. februar 2007 hey,skjønner deg dritgodt..er veldig kåt om dagen også..og kunne tenkt meg ei jente jeg og,har gjort det før og gjør det gjerne igjen jeg..med glede,liker tanken på å tilfredstille et annet kvinnfolk..slikke henne våt,suge på puppene hennes og bare kose skikkelig med henne..drømmer om det.lenge siden jeg har gjort noe sånt noe.vil gjerne ha 3kant jeg med ei annen og mannen min,men tror ikke han vil.og dessuten så kunne ikke han gjort noe med henne for jeg er jo så sjalu,han visste jeg likte jenter før jeg traff han..men hvordan kan jeg få han med på dette tro?og trodde det var noe gutter digget liksom..forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå