Gå til innhold

noen soim vil onanere sammen med meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter foran dataen og beføler musa....mmm...deilig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud... hahaha må le litt detta var nasty ass...

Skrevet

haha hva faen?

Mange hender har du a egenlig? får til å skrive samtidlig som du driver med det der!

Herregud, latterlige person! Du bare MÅ jo være et mannfolk?!

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter denne, for den er veldig bra...

Skrevet

jeg er mere imponert over at personen kan slikke på puppene sine.

Skrevet

Seriøst!!

Hvorfor skulle dette være et mannfolk? Jenter kan vel være litt kåte og ha lyst til å være litt "vågal" med anonymknappen, vel??

Jeg er skikkelig kåt nå som jeg er gravid..ikke som skal få meg til å lystre om dagen..

Deilig å kose med seg selv og med pc'n i nærheten blir fristelsen stor å gjøre dette "sammen" med andre jenter...liker jenter selv, jeg...selv om jeg er lykkelig med typen min:)

Skrevet

er du her inne nå ? ska vi gjøre det sammen nå ??? lese pirrende historier...stikke fingrene i fitten...kjenne saften renne....komme i den mega orgasmen.....mmmmm...jeg må lese flere historier så jeg bli kåt nok..

Skrevet

hey,skjønner deg dritgodt..er veldig kåt om dagen også..og kunne tenkt meg ei jente jeg og,har gjort det før og gjør det gjerne igjen jeg..med glede,liker tanken på å tilfredstille et annet kvinnfolk..slikke henne våt,suge på puppene hennes og bare kose skikkelig med henne..drømmer om det.lenge siden jeg har gjort noe sånt noe.vil gjerne ha 3kant jeg med ei annen og mannen min,men tror ikke han vil.og dessuten så kunne ikke han gjort noe med henne for jeg er jo så sjalu,han visste jeg likte jenter før jeg traff han..men hvordan kan jeg få han med på dette tro?og trodde det var noe gutter digget liksom..forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...