Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 er det farlig og bruke kuler i sjenden når man er gravid? brukte det nå, og det er så utrolig deilig:) men om det er farlig, men dette bli siste gangen:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Trur ikke det er noe farlig å bruke. Vi har jo andre ting inne i der..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 kjøpes på "leke" butikk. Det er to kuler som er en liten magnet kule eller hva man kaller det inni hver av de igjen. Det er utrolig deilig. Stapper de inn i musa og roterer med beina samtidig. åååå kommer me en gang. Annbefales!!!!!! huske desverre ikke hva de kaller de..... perfekt når man ikke får nok av mannen:) min er hvertfall veldig redusert seksuelt pga magen min og redd å sånn....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2007 #5 Skrevet 26. januar 2007 Det kalles vel noe så enkelt som vaginakuler, og kan i tillegg til å gi herlige opplevelser også være effektive for å trene musklene i skjeden:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Til de 2 siste innlegg: De magnetkulene høres spennende ut, men å "rotere med bena" samtidig som man stapper de inn i musa høres avansert ut. Hvordan gjøres denne rotasjonen? Vaginalkuler har vel ikke magnet. Det er vel bare kuler av forskjellig størrelse/tyngde som man trener opp skjedemuskulaturen med. Har aldri hørt at de er lystfremkallende...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 når man har de inni sjeden tar jeg bena på gryss over hverandre og roterer med hoftene. Da kommer jeg med en gang:)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Hva heter disse kulene og hvor får man tak i dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå