mamma&piratene Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Og hvor mye kler dere på babyene deres? Jeg er så usikker på hvor mye klær han trenger inni i dunposen, kommer jo an på hvor kaldt d er ute. Kler sikkert på han for mye. Redd han skal fryse ? Og har dere teppe forran " hullet" på vogna ? Hihi...masse rare spm , ikke le
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Blir ikke hver dag nei... For dårlig av oss ! Han har på seg utedress, fleece eller bobledress i voksiposen sin, ser av været litt... Lue, votter, skjerf... Bruker ikke teppe foran, han liker å se Men på mindre babyer er det nok greit
Jente89 ♥ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Vi går ikke hver dag nei.. Men når vi er ute så har jeg på henne ullgenser eller dress + votter lue og sjerf.. har klippa lammeskinnet så det passer i bunnen på vogna åsså har vi dyne oppi.. men nå skifta jeg over til å bruke lammeskins posen, er jo 5minus ute!!! brr kalt jo
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 jeg gjør, så lenge det ikke er for kaldt ute. viktig å få av de siste kiloene, har så godt av det så!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 på helsestasjonen sa de at man ikke skulle ha teppe foran siden babyen ikke får all den luften den har godt av.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hahahahaha...Neida, jeg ler ikke Men for å svare deg: Nei, vi går ikke tur hver dag, men ganske ofte.. De siste dagene har det vært kjempe kaldt (-10) Så da har vi ikke vært ute så mye! Hvor mye jeg kler på han varierer med været da.. Men i grunn er han ganske varm av seg så jeg har nok på mindre en noen andre. Pleier egentlig aldri å bruke teppe forann hullet på vogna, men nå som det har vært så kaldt har jeg hatt et helseteppe forann vogna for å holde kulda litt ute.. Små bebiser skal jo helst ikke være ute over lengre tid når det er -10 ute!
cathriine og Julie gullet Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Vi triller tur nesten hver dag.. Jeg kler godt på snuppa mi..vil ikke at hun skal fryse... Nå på vinters tid har hun ull body og ullstrømpebukse..og så et lett plagg utenpå der.. og så har hun fleece eller sånn bamsedress utenpå når vi e ute , så ligger hun i dunpose...men når vi kommer inn på f.eks et senter så letter jeg på d da..har også på lue da...men tar den av når vi kommer inn et sted..Har ikke teppet foran "hullet" på vogna.. =)
*toppris* Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 kommer helt an på hvor kaldt det er... bruker seportsvognen min på tur, der har han en vognpose han ligge ri.. er det veldig kaldt har eg på ham dress inni posen med strbukde osv under... er det ikke så kaldt har eg jakke på ham og str+bukse i posen... er fan av ull bodyer osv da som hjelper il med å regulere varmen:) lue og votter er seff på plass også
Klippskare Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Er veldig dårlig med det=/ Men når jeg går ut har jeg på henne dress, lue våtter og sånn hals.. =) da ligger hun godt! Har ikke noe forran hullet på vognen...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå