Tiggywinkle Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hva med et treff i neste uke? Torsdag og fredag passer ihvertfall for meg. Før den tid har vi huset fullt av dåpsgjester. Oslo, Ski eller andre steder. Jeg er kjørbar og kommer nok frem:-)
Maud Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg skulle gjerne møtt noen, men jeg jobber... Hvis dere møtes i Oslo, kan jeg nok snike meg til å være med. Man må jo ha lunchpause! Fredag passer i tilfelle for meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Ser ut som tirsdag er den dagen som passer flest. Kan du ikke ta med deg dåpsgjestene på tur til Ski da? Så tar du en kaffe med oss, og blir litt kjent:-) Stort fint senter som alle kan ha glede av:-))
Gummelillan Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jepp, kanskje du rett og slett trenger en velfortjent paause fra alle gjestene ;-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå