Gå til innhold

Før Holmsbutreff


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med et treff i neste uke?

 

Torsdag og fredag passer ihvertfall for meg.

Før den tid har vi huset fullt av dåpsgjester.

 

Oslo, Ski eller andre steder.

Jeg er kjørbar og kommer nok frem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle gjerne møtt noen, men jeg jobber... Hvis dere møtes i Oslo, kan jeg nok snike meg til å være med. Man må jo ha lunchpause! Fredag passer i tilfelle for meg.

Skrevet

Ser ut som tirsdag er den dagen som passer flest. Kan du ikke ta med deg dåpsgjestene på tur til Ski da? Så tar du en kaffe med oss, og blir litt kjent:-) Stort fint senter som alle kan ha glede av:-))

Skrevet

Jepp, kanskje du rett og slett trenger en velfortjent paause fra alle gjestene ;-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...