mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #26 Skrevet 26. januar 2007 Altså førstkommende tirsdag kl. 11 inne på Babyshop. Har jeg forstått riktig da??? Det høres jo ikke ut som et sted en øksemorder ville valgt da..... Så jeg går for at ikke så mange av dere er farlige.
♥Snulder Skrevet 26. januar 2007 #27 Skrevet 26. januar 2007 Du må aldri undervurdere en øksemorder.... kanskje h*n har bijobb som barnevogn-selger.... (sier den furtne som ikke har anledning til å være med.....)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #28 Skrevet 26. januar 2007 Nå blir det lett å handle på Babyshop igjen..... Gå rundt å lurer på hvem av damene bak disken som er øksemorder...... Kan hende det er hun som ser mest uskyldig ut.... Men husk på at dette er min første blind date, jeg gruer meg litt.... Og hvordan i all verden skal man klare å bruke virkelige navn på disse damene, man "må" jo ende opp med å bruke nick.
phantomet Skrevet 26. januar 2007 #29 Skrevet 26. januar 2007 Det kommer til å gå så bra "mamma søker barn-har fått 2" (Har du vurdert er kortere nick?*ler*) meg kjenner du garantert igjen pga phantomtrikoten...ellers så er det bare å gå etter lyden av intens skravling og latter... Vi har alle vært førstegangs blind-datere, så vi skjønner vegringen...men etterpå lurer du på hvorfor du har vært engstelig...og hvorfor du ikke gjorde alvor av treff leeeeenge før...*ler*
♥Snulder Skrevet 26. januar 2007 #30 Skrevet 26. januar 2007 Det er alltid den som ser mest uskyldig ut!!!! Har vært på grue/glede-stadiet de fleste av oss! Og det med navn/nick går greit vet du! Man forventer liksom at man først og fremst skal bli husket på nick:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. januar 2007 #31 Skrevet 26. januar 2007 Jeg hadde MSB = mamma søker barn, når jeg var på barnimagen. Men det er så intetsigende syntes jeg, og er det noe jeg søker så er det iallfall ikke flere barn. Men klart jeg kan vurdere nick skifte. "Prinsesse vilikke" passer bra i dag, for jeg går bare rundt å sier nei, til mr. Very Klåfinger. Føler jo at MSB blir litt NSB, og så forsinket er jeg sjelden.. Men får sette meg i tenkeboksen, kun for din skyld.....(ler....)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #32 Skrevet 26. januar 2007 Å, jeg husker ditt gamle nick!!! MSB minnet meg om et krydder som heter noe annet på tre bokstaver og jeg har tenkt på hvor du ble av, så er det jo rett og slett deg i andre bokstaver;-)) Jeg kan love deg at du kommer til å kalle oss ved nick første gangene du møter oss - jeg gjør det ennå jeg, før jeg ramser opp det ordentlige navnet;-)) Det tar tid å lære seg alle nye når man i tillegg har hodet fullt av andre tanker og ammetåke og hormoner;-)) Men jeg er som tonetroll så levende beskrev foran festen: ganske høy og temmelig blond;-)) Med en baby med stooooore øyne (om hun er våken da) i en liten trille........Du finner oss garantert! Vi kan jo stå og vente v vognene for eksempel:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. januar 2007 #33 Skrevet 27. januar 2007 Snulder; JEG var på Jessheim storsenter den 17.januar og da reiste jeg helt fra ......, helt nord i landet! Da kan vel du komme til Ski vel....???? ;-))))) hihihihihi Og MSB; Vi hadde det kanskje litt lettere da noen av oss andre møttes.... Magene var liksom "den røde nelliken i knapphullet" ;-))) Nå møtes vi på BABYshop.... Bare se etter damer med baby i vogn.......................................... halloooooooo???? Typisk klatten ;-))))
Gummelillan Skrevet 28. januar 2007 #34 Skrevet 28. januar 2007 Dytter denne jeg ;-) Sånn bare for å minne folk om Ski, kl. 11 tirsdag. Se etter mange damer med vogn.. (enig Baby at det kanskje ikke bare er oss med vogn på Babyshop, men...) ;-))))))
Ronja65 Skrevet 29. januar 2007 #35 Skrevet 29. januar 2007 Dere får kose dere. Jeg og Thyra skal på kurs på Holmen fjordhotell... Gummis, skal prøve å huske og komme innom med välling en dag. Den er holdbar til mail-07. Men det er ikke fullkorn, som jeg trodde det var, men majsvälling.
♥Snulder Skrevet 29. januar 2007 #36 Skrevet 29. januar 2007 Det så i noen få øyeblikk ut som om jeg skulle få tatt en dagstur til Ski. Dagbarnet ble meldt sykt med ørebetennelse. Synd for barnet, men fint for meg og Leah tenkte jeg da!!! Meeeen... så kom det kontrabeskjed nå i kveld om at pappan ikke kunne være hjemme med gutten.... så dermed så blir det pass av sykt barn i stedet:( Men til alle dere andre! Kos dere masse og gi hverandre en klem fra meg!
Babyonboard ;-) Skrevet 30. januar 2007 #37 Skrevet 30. januar 2007 Uff så synd da :-( Hadde vært kjempekoselig å treffe deg... Hmmmmmmmmmm..... Kanskje vi må dra opp til Jessheim lell....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå