anonym.23 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 jeg var å skulle prøve brudekjole i hælgen,på 2 butikker hadde dibare 5 kjoler tilsammen som passet meg,4 var helt uaktuell..må ha str 34, men det er så sjeldent at noen skal ha den str,så dibestiller ikke inn heller..vet ikke om jeg tørr bestille på nett uten å ha prøvd.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hvor har du vært da? jeg var på brudekjolen, i øvre slottsgate i oslo.Der hadde de massevis av kjoler i din str..
anonym.23 Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 jeg bor på fauske i nordland,vi har jo ikke så mye å velg mellom,måtte til bodø.shit plass!! men tar gjerne mot mange gode tips til nettsteder=)
Rådvill Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Et tips et lilly.dk der har de mange lekre kjoler til en billig penge her fant jeg drømmekjolen ihvertfall- hvis man tør bestille over nettet da?
anonym.23 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 hvordan kjole?str 34?har du bilde? =) hva me pris da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå