Karomamma Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har bestilt en juniorsuite i stedet for standard enkeltrom. Det koster 200 kr. mer enn vanlig rom. Halvpensjon inkl. en av behandlingene mine kom på 2.295,- Hi hi, penga sitter løst når vi skal kose oss, gitt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Da booker jeg meg inn på vorspiel hos deg da Karomamma;-))
Gummelillan Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 He, he, ja, da har vi løst spørsmålet på hvor vorspiel skal avholdes... Jeg stiller også ;-)
Karomamma Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Dere er skrevet opp på ballkortet. Forsatt ledige plasser til alle som vil (vet ikke akkurat hvor stort det rommet er, da....)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hvis jeg fortsatt tør å være med etter å ha truffet noen av dere, så vil jeg også ha juniorsuite..... Jeg har ikke brukt så fryktelig mye penger på meg selv det siste året, så det har jeg ikke dårlig samvittighet for. Løse penger er helt ok!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det er da ikke noe problem, for når vi er ferdige med behandlinger så er vi vel blitt så smale i kroppen og stramme i maska, at vi får plass hele gjengen;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Dårlig samvittighet - er det en sjokolade? Hehehehehe...............for jeg tror jeg kanskje har spist den opp:-))
Babyonboard ;-) Skrevet 26. januar 2007 #9 Skrevet 26. januar 2007 De damene på den bookinga vet lite om salg altså.... Hadde glatt tatt en suite jeg også hadde dama tilbydt meg det ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå