♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 I og med at Karomamma kan synes litt forvirret over enkeltes MÅ SE opplegg så lager man en liten oversikt.... Jeg MÅ se: Grey`s Akutten Bit for bit. Ellers så velger jeg dette hvis jeg er hjemme og har anledning til å glo: One Three Hill og Gilmore Girls Jeg bemerker helt til slutt.... blir ikke desperat og grinete hvis jeg går glipp av en episode altså!!!!!
Karomamma Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 He he he, takk skal du ha Det verste er at jeg har DEN TV-slaven inni meg!! For bare få år siden så jeg på absolutt alt, spesielt utover natta.. Jeg zappet tilogmed mellom kanalene hvis det var overlapp på to serier sånn at jeg fikk med slutten på den første. Jeg har noe jeg gjerne ser på hvis jeg er hjemme, da... - Nytt på Nytt - Dansefeber (fikk lurt min kjære i går en halvtime!!!) - CSI (den originale, ikke den som går nå)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Må se: -Grey's -Ørnen, da det gikk -Koth i familien da det gikk -Beat for Beat -påskenøttene ellers er jeg i grunnen alt for glad i å se på tv så jeg sluker rått det som er, så sant det ikke er skummelt eller trist eller hjerteskjærende.... :-), og så sant bla bla bla bla... alle grunne til ikke å se på tv som derfor gjør at jeg ikke ser så mye på tv som jeg kunne ha gjort... mmmmmmmmm sjokolade!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 ER(akutten) på mandag Grey`s og Seks som oss på tirsdag. Men det er ikke sånn at verden stopper opp av den grunn. Jeg unngår ikke å planlegge noe pga. tv. Der er mamma ekstrem... Prøv å ringe dit midt i Hotell Cæsar..... Da blir du populær vet jeg hahahahahaha.
Karomamma Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Mannen min ser også på Hotel Cæsar!!!! Er det mulig?????
Tiggywinkle Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er blitt mye flinkere til å skru av innimellom, men på dagen kan gjerne fjernsynet "stå og gå" uten at jeg ser på..... "Må" se på: Greys Beat for beat (og ja jeg synger med) Nyheter (litt jobbrelatert/avhengig..) Men som nevnt over, jeg legger ikke planer etter tv-program. Blir det kræsj, så blir det kræsj..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Nei det trodde jeg ikke det var.... Og mamma er så ille at hvis hun blir bedt bort midt i uken så kan hun ikke komme før etter Hotel Cæsar...
Blablabla Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Jeg må se Nytt på Nytt og Politiagentene på fredager Ellers går det mye gamle episoder av Seinfeld på ZTV og det er like moro fortsatt. Har begynt å studere på kveldstid (nettstudie) og tør ikke begynne å følge med på faste serier.
Superlis Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Må se: Greys,seks som oss,politiagentene.Gilmore,prøver og se: tredje vakten,syngeprogramer og danseprogrammer....men som mange har bemerket,blir ikke sur om jeg ikke får sett noenting i det hele tatt!!
♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2007 Ikke bit for bit men Beat for Beat selvfølgelig..... Husker dere forresten den gode gamle bit for bit?
Urtete Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er HELDIGVIS ikke avhengig av noen TV-serie akkurat nå! Men jeg ser gjerne på Grey´s, Seks som oss, Stingers (?)(detektime på nrk...) m.m....... Jeg er en potensiell tv-slave, derfor synes jeg det er deilig at jeg ikke har noe jeg MÅ se..... Da blir jeg nemlig stresset, for jeg har så mye annet å holde på med...:-) Men å sette seg ned foran tv´n etter at barna er i seng, gjerne med no godt - det er avslapning, det! Da er det vanskelig å få rompa opp av godstolen igjen hehehehe...
Reveenka Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Greys House Eva&Adam (Med Petter Scjerven) Senkveld med Thomas og Harald Mord og Mysterier samt litt div på dagtid....har nettopp begynt å se på McLeods daughters, men har foreløpig ikke oversikt over handling, persongalleri eller div intriger, så den kan det tenkes jeg hopper av igjen........ Har blitt KJEMPELEI av gullrekka til NRK på fredager!
Dailis Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Ser bare Grey`s og nå seks som oss da. Men har vel sett ca halvparten av episodene, glemmer å se på. hehe. Jeg velger heller nettet enn tv...
Maud Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 Jeg er nok egentlig en TV-slave i sjela, men akkurat for tiden klarer jeg ikke å følge med på noe som helst. Har hatt en tett relasjon til Nytt på nytt, men nå er jeg lei. Ellers har vi funnet ut at serier på DVD er helt ideelt, da kan vi se når det passer. Har kommet oss gjennom to sesonger av Lost på en måned... Lurer på om Sex in the city blir neste "boks" jeg kjøper :-)
Natteravnen* Skrevet 25. januar 2007 #15 Skrevet 25. januar 2007 -Og her går det på: House Stingers (avhengig...) Home and away (!!!!!) Frustrerte Fruer Fra en som heller ikkje er tv-slave.... -sjølvsagt.......
Babyonboard ;-) Skrevet 26. januar 2007 #16 Skrevet 26. januar 2007 Prøver fortvilt å opprettholde status som TV-slave, men etter jul har det raknet TOTALT! Grrrrr.... PRØVER å få med meg: Grey's CSI Lost Las Vegas etc etc... Også Dansefeber og Idol når de går Men som sagt; PRØVER er rette ordet for tida ;-))))
trebarnsmamma Skrevet 26. januar 2007 #19 Skrevet 26. januar 2007 jeg ser gjerne på , (men må ikke) serier a la nicolay og julie, kalde føtter og Krøniken, synd de er ferdige koht i familien, holdt på å le meg skakk greys ørnen seks fot under, og politiagentene mens jeg venter.... medieviterne, litt seriøs må man av og til være... nyheter når ungene er lagt seg dessverre går det mange programmer jeg kunne tenkt meg å sett etter kveldsnytt, men da zzzzzzz jeg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. januar 2007 #20 Skrevet 26. januar 2007 Å, jeg elsker serier som Nicolay og Julie, Kalde Føtter og lign........:-)) Husker når Nicolay og Julie gikk..........kjære tid som jeg gråt og levde meg inn i den............var midt i samlivsbrudd selv på den tiden og følte vel noen ganger at serien var basert på mitt liv;-))) Samme som Broene i Madison County! Jeg var gift med samme mann som jeg brøt med (over) og vi var i en dårlig periode hvor jeg virkelig vurderte hele ekteskapet mitt...........så gjorde jeg det geniale å låne denne filmen av en nabo.............Djeeeeeeeeezes.................Brukte jo 3 dager på å se den, for jeg bæljet og gråt så fælt at jeg stadig måtte ta pauser!!! Snakk om å leve seg inn i filmen da;-))
trebarnsmamma Skrevet 27. januar 2007 #21 Skrevet 27. januar 2007 ja je var også helt oppslukt i den serien, den traff virkelig. De er en av de få gangene jeg har planlagt kvelden etter sendeskjema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå