Gå til innhold

Flere som skal på (ordinær)UL i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent!!!Jeg gleder meg veldig,men gruer meg også litt..

Skal bli så godt å få høre om det står bra til der inne;o/

Hva tenker dere?

Jeg har ingen følelse på kjønn,men det spiller ikke så stor rolle heller egentlig..

HVordan er formen deres da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal ikke i mrgn da, så blir litt feil svar på UL men går jo å tripper på UL på lørdag. siste dagene har d vært mye aktivitet, litt miidre idag men d er vel normalt. tror d er en liten gutt til der inne selv om jeg har hatt jente følelse også, men uansett kjønn er d et kjærlighetsbarn..alt s¨normalt ut i uke 13 så håper d gjør d nå også.

masse lykke til i mrgn, var d du som skulle ta på lillehammer?

ellers er fomren bra, begnt å få litt vann i kroppen og sliti med hodepine på kvelden, men sikkert oga jeg er sliten.

du vil vite kjønn?

klem

Skrevet

Ja,jeg skal ta på Lillehammer!

Og JA,jeg vil vite kjønnet;o) ;o)

Jeg har også hatt hodepine på kveldene,men har klart meg uten tabletter ,har bare sovnet;o)

Det er godt da;o)

Så spennende da..Det går fort til lørdag også;o)

Skrevet

jupp bare lagt meg uten tablett jeg også. å spennende, håpe dere finner kjønn, vil veldig gjerne høre hva du venter, tror d er ei jente jeg..magefølelsen min, men den har tatt feil mange ganger.

ja synes ikke d var lenge siden det var 3 uker til UL og nå kun ca 4 dager,,,tripper tripper..d skal bli morro

twi twi tenker på deg i mrgn

Skrevet

Takk takk..

Jeg har langt og kjøre,men skal rope ut så fort jeg er kommet hjem!!!!;o)

Jeg har ei jente fra før,men det hadde vært morro med en jente til for det da;o)

Skrevet

Jag skall på UL i övermorgon. Hos mig är det olika aktivitet i magen olika dagar. Igår var det mycket, men idag känns det mindre. Ser fram emot det och hoppas att allt är bra där inne. Men jag vill inte veta kön, det är första barnet och jag vill hellre ha överraskningen.

Skrevet

Jeg skal også på ordinær UL i morgen. Gleder meg veldig samtidig som jeg gruer meg noe helt fryktelig. Er livredd for om det skal være noe galt med lillebarnet. Har veldig lyst til å vite kjønn om der er mulig. Har hatt litt aktivitet i magen siste dagene, mest på kveldstid. Moro å kjenne at det er noe der inne. Dette er mitt andre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...