Gå til innhold

Ang. utseende på penis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. jeg er alenemor med 2 små barn. Har kun hatt en sexpartner, som er pappa'n til ungene mine.

Jeg har truffet en fin fyr som jeg liker veldig godt. Jeg var hos han på lørdagskvelden, og plutselig så skjedde det..

Men, den var jo så liten! Og ikke var den skikkelig stiv heller selv om han var skikkelig tent på meg. Masse forhud og ja, i det hele tatt.. Vet at ikke dette betyr alt, men ble liksom litt skuffet.. Er det slik det er normalt å se ut?? Ikke vet jeg, har jo bare hatt en fra før..

Vant med en som er så stiv at den ikke er til å bøye en gang da han er opphisset, og som er tykk og pen og se på, med lite forhud... Er jeg sær?? Og ikke nok med det, han orket nesten ikke jukke meg! Han var for dårlig trent sa han.. og jeg som er vant med en som kan holde på i evigheter!!

Det hele endte med at jeg begynte å tenke på eks..tror nok aldri jeg finner en som han igjen.. Sexlivet skal jo stemme det også..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som han har vært bitte litt nervøs, og ikke fått skikkelig ereksjon av den grunn.

Ellers er jo peniser veldig ulike da, og det er klart at du har hatt mer erfaring med sex med x en din gjennom mange år, og at det kan ta litt tid å få til det samme med en ny partner. Dere må jo bli skikkelig kjent først.

Det å jukke kan ikke ha mye med fysisk trenging å gjøre, om det var det han mente. Gubben er helt anti trenging, men jukker som bare det.Har nok mer med sexuell trening, og det har vi mye av, kan du si ;0)

Skrevet

peniser er forskjellige det vet vi alle. Desverre er ikke alt like tilfredstillende. Har mannen liten penis må han være flink å kompanseres med andre teknikker slik at totalopplevelsen blir bra. Et godt sexliv er viktig for forholdet.

jeg hadde ikke orket å innledet ett forhold til en med ekkel liten tiss

Skrevet

Hvordan i alle dager skal jeg finne en jeg liker da.. Tenker jo bare på eksen jeg.. Vi hadde topp sexliv i 6 år!! fungerte bra i senga, men desverre ikke ellers..

Noen som har opplevd noe liknende?

HI

Skrevet

Sånn har jeg det også:-(

Jeg og eksen hadde et fantastisk sexliv, det er to år siden det ble slutt, og jeg har ennå ikke klart å finne noen som kan måle seg med han i senga, samme hvor forelsket jeg har vært i dem.. *Sukk*

Noen ganger lurer jeg på om jeg bare må leve som enslig resten av livet, og heller ha eksen som fast elsker (han er singel han også, og jeg vet han har lyst på meg, vi har hatt sex mange ganger etter at vi gjorde det slutt med hverandre).

Hver gang jeg fantaserer så er det om han, og om den sexen vi pleide å ha før. Slik har det vært helt siden det ble slutt, både i mine single perioder og når jeg har hatt andre kjærester. Uff, jeg er visst unormal..

Skrevet

Vet akkurat åssen du har det. Kommer nok aldri til å få no sexliv igjen jeg... Eksen var helt herlig...sukk..

Noen som har noen trøstende ord?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...