Gjest Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fant, jeg fant.... ...strikkepinner i bambus i alle mulige fasonger og det hos en norsk netthandel (har også butikker rundt omkring i landet). http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=17042&gid=7950 Strikkepinnene er visst ikke stikkvåpen så lenge de er av tre og da kan man reise med dem Bare et lite tips til dere andre med strikkedilla som skal ut og fly.
Oi ..! Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Men - jeg har reist med trikketøy med bambuspinner i god tro om at det skulle gå greit gjennom sikkerhetskontrollen, men dengang ei I disse terrortider er det tydeligvis opp til hver enkelt kontrollør hva som regnes som farlig. Jeg endte med å måtte sende sjalet mitt som spesialbagasje. Beklager, folkens - det er visst ikke "bankers", dette heller . Jeg har gått over til å løse sudoku på fly.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Snufs...mener du det Jeg som hadde tenkt å bestille sånne pinner til neste reise med fly. Har nemlig ei vennine som slapp greit gjennom kontrollen med bambuspinner...men da var hun sikkert bare heldig da.
sjeroks Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 jeg har nettopp vært å reist med en haug med masse vanlige strikkepinner. gikk heilt greit. dro fra bergen til oslo fra oslo til harstad å tilbake igjen med pinnene i vesken?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 du har altså smuglet våpen uten å vite det engang, sjeroks tror jeg bestiller bambuspinnene mine jeg, så prøver jeg meg, i værste fall blir det sendt som egen sending
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå