Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 ....og for de som er glade de ikke har;-)) 1. En king size vannseng innholder nok vann til å fylle et hus på 100 kvadrat med 5 cm vann. 2. En tre års gammel gutt lager mer bråk enn 200 voksne på en restaurant. 3. Hvis du henger en 20 kg gutt iført Batman undertøy og Supermann kappe i ei takvifte, klarer den ikke å dra det rundt. Derimot klarer den fint å dra et 3 liters malingspann rundt, mens den sprer maling rundt i et rom på 25 kvadrat. 4. Det lønner seg ikke å kaste tennisballer opp i lufta mens takvifta går. Når du bruker vifta som balltre, kan det hende du må kaste noen ganger før du treffer, men når du treffer går ballen laaaangt. 5. Glasset i et termopanvindu er ikke sterkt nok til å stoppe tennisballen etter å ha blitt kastet av takvifta. 6. Når du hører det skylles ned i do, og hører "Åh, åh", da er det allerede for seint. 7. En seks år gammel gutt kan starte en brann med en flintstein, selv om pappan på 36 hevder at det bare er mulig på film 8. Lego går fint gjennom fordøyelsessystemet på en 4 år gammel gutt. 9. Modell leire og mikrobølgeovn bør aldri nevnes i samme setning. 10. Superlim varer evig. 11. Samme hvor mye gele du har i et plaskebasseng, er det fortsatt ikke mulig å gå på vannet. 12. Videospillere spytter ikke ut igjen brødskiver med syltetøy, uansett hvor mange ganger du trykker på "eject". 13. Søplesekker er ikke bra fallskjermer. 14. Klinkekuler på tanken lager mye støy under kjøring. 15. Du ønsker sannsynligvis IKKE å vite hva odør er... 16. Husk alltid å titte inn i steikeovnen før du setter den på. Plastikkleker antar merkelige fasonger når de blir varmet opp. 17. Oslo hovedbrannstasjon rykker ut på 6,3 minutter. 18. Sentrifugen på vaskemaskinen gjør ikke meitemarker svimle. 19. Derimot gjør den katta svimmel. 20. Svimle katter kaster opp det dobbelte av sin kroppsvekt. 21. 80% av kvinnene som leser dette, videresender det, til venner med og uten barn. 22. 80% av mennene som leser dette, kommer til å prøve flere av påstandene mine.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 :-) god jeg har en av hver da.... pappan til storegutten kastet katten ut av vinduet da han var liten, for å se om den landet på beina.... den fikk vonde ben stakkars, så han har noe å slekte på... :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Hehehehe.........stakkars stakkars katten................:-) Det er rart det der, at gutta ofte bare MÅ teste ut ting. Husker min bror også var sånn i barndommen. Ofte på legevakten for å si det sånn:-))
La Perla Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Hehe. Heldigvis har ikke min lille gutt rukket å gjøre fullt så mye galt ennå. Men har HAR puttet mobiltelefonen min i henholdsvis do og i et vannglass som sto på nattbordet...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Så egentlig kan vi forlenge den lista............hihihihihi......;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 he he he der ser du LA Perla, han er i gang ;-)
♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Hvis dere ganger det der med 4... så skjønner alle at det er et mirakel at jeg ikke er fullstendig gråhåret allerede....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2007 Noe må jo dere guttemammaer få, siden jentemammaer må slite med hormonbombene;-))
♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Hehe.... ja da har jeg jo gjort lurt i å slenge på ei jente sånn til sist... Ser frem til min overgangsalder og hennes hormonstorm.....;=/
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 24. januar 2007 Hehehehe.........den tanken der har streifet meg også..........muligheten er vel egentlig tilstede for det ja;-) og der kom det en ulempe med å være moden mamma gitt.....hmm...;-)
Superlis Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Jaja,jeg har tre gutter og en jente,sier ikke mer:))
Dailis Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Med mine 3 gutter (som venninden min så passende kaller emil gutter???) kunne jeg lagt til en masse på listen, men vet ikke helt hvor jeg skulle begynt, hehe.
phantomet Skrevet 25. januar 2007 #13 Skrevet 25. januar 2007 Jeg kan suplere listen med: Dekorering av krem satin sengetøy, begge sider, med tre forskjellige farger, Kunstverk laget av markeringspenn på lillebrors vognbag... og når man først snakker om kunst...veggmalerier, peisdekorering, lysbrytermarkering og tapetsering med bil-klistermerker på alle tilgjengelige flater.... "Snøkule" improvisasjon: Man tar et stk akvarrium på 300l og tilsetter en stor økonomiboks flakfor til fisk...Det blir fint leeeenge....og hele akvariet må renses og redningsaksjon må startes for drøssevis av fisk som gisper etter luft.... Testing av hvor mye tannkrem det egentlig er i en tube... Og hvordan funker mammas sminke på f.eks hele kroppen med og uten tøy... Hva skjer om man tar en hel megastor flasje badeskum i et boblebadekar???? Jo...et stykk bad dekket med skum til knehøyde...
Karomamma Skrevet 25. januar 2007 #14 Skrevet 25. januar 2007 Ha ha ha ha!!! Stakkars dere Jeg kjenner jo igjen en del av punktene selv om hun ikke er gutt....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. januar 2007 Hahahahahahaha............................det er da jeg faktisk forstår hvorfor jeg alltid har ønsket meg små rosa piker i prinsesseklær;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå