Gå til innhold

Noen som har bestillt fra malurten.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille dåpsgave til min sønn derfra,det var så mye fint der:)Noen som har bestillt derfra som kan si noe om de er fornøyd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har bestillt men har ikke fått den enda. Bestillte en fin stol til nevøen min! Er veldig spent...

Skrevet

Er det lang leveringstid? Og gir hun leveringsgaranti (innen en viss dato)?

Niesen min skal ha dåp 18.mars.

Kjempefine motiver!!

Skrevet

Lenge siden du bestillte da?Jeg tenkte å bestille en slagbenk til barn.

Skrevet

Er veldig fornøyd med det jeg har bestillt derfra :-)

Skrevet

Vi har bestilt bord og stol til gutten vår. Skulle få det før jul (var julegave, noe jeg fortalte henne da vi bestilte).

Fikk stolen 3 dager før jul, den var kjempe flott!!

Men....har ennå ikke fått bordet til tross for mange purringer. Nå har vi gitt henne en "siste frist" før vi vil ha summen for bordet i retur.

Litt trist. Virker som en kjempe trivelig dame og hun maler helt nydelig!

Skrevet

Var det lenge før jul du bestillte da?Ja,det var nydelige ting hun lager:)

Skrevet

Husker ikke helt hvor lenge før det var, kanskje 1,5 mnd? Hovedsaken var at hun lovet oss at det skulle bli ferdig til minstens aller første jul. Vi ble selvsagt kjempe skuffa, hadde gledet oss slik.

Har purret mange ganger og får tilbakemeldinger om at "det går litt tregt om dagen, har blitt så mye maling før jul". Har lovet oss bordet nå 3 ganger, men vi har ennå ikke fått det.

Skrev mail til henne i går om at hun nå må gi oss en siste frist og at vi desverre må be om penger i retur om vi ikke får det da.

Hadde jo håpet at han nå skulle få det til 1 årsdagen (mars) i stedet, men tviler jeg nå....

Men som sagt, arbeidet hennes er helt nydelig!!

Skrevet

Jeg har bestilt og fått stol, bord og benk fra Malurten. Det er helt nyyydelig det hun har malt. Proft.

Men hun jobber i barnehage på dagtid - så det lønner seg å være litt tidlig ute da hun må planlegge malingen litt for å få alt i boks.

Men jeg kan hvertfall anbefale det på det varmeste. Jeg ga det bort i dåpsgave til mitt fadderbarn, og det ble en høydare på gavebordet. Jeg har vel aldri fått så mye oppmerksomhet i en dåp før, uten at jeg var noen hovedperson....

Ukjente kom bort til meg og synes det var en såååå fin og orginal gave som virkelig kommer til å bli brukt osv.

Og det er virkelig noe som blir brukt lenge. Foreldrene til gutten ble superglade for møblene.

Og håndverket hun "Malurten" har utført er profft. OleBrumm ser ut som OleBrumm osv.

Så du kan trygt bestille.

=o)

Skrevet

Jeg har bestillt nå og jeg gleder meg villt til den kommmer:)

Skrevet

Jeg så for en stund siden at de hadde sånne "lekekasser" der, men jeg finner det ikke igjen. Noen som vet noe om dette?

Skrevet

Jeg bestilte en stol til lillegutts 1 årsdag og jeg er veldig fornøyd. Det var litt lang leveringstid da hun har mye å gjøre. Så bestill i god tid:-)

Skrevet

mamman til Gabriel mener du de slagbenkene med plass til leker inni??Om du ikke finner de kan du jo sende henne en mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...