Gå til innhold

Nå har jeg bestilt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nå står rommet mitt og venter den 21., og behandlingen er kl. 15.00.

Skal du sitte på, Snulder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også bestilt. Min første behandling er kl 14. Regner med at bilen er tilbake etter girkasseskifte for leeeenge siden da... så jeg kan alltids plukke deg opp på veien???? Nesten enklere at jeg kjører, så slipper jeg å måtte komme meg til Kløfta eller Jessheim eller lignende for at du skal kunne plukke meg opp... ikke sant!!!

Skrevet

Kan jeg sitte på med dykk? Dere må vel forbi Oslo på en eller annen måte... Og jeg er VELDIG fleksibel når det gjelder fremmøtested!

Jeg har kjørt til Holsmbu både via Drøbaktunnelen og via Hurum. Det gikk omtrent like raskt/sent. Litt finere vei om Drøbak...

Skrevet

Jeg har også bestilt.

Er det noen som vil sitte på har jeg også plass i bilen. Men det kan vi jo "snakkes" nærmere om senere.

Skrevet

Det må du gjerne! Bare du kommer deg til et sted så jeg slipper å kjøre inn i Oslo-gryta.... Bønder i by`n veit du!!!

Skrevet

Jeg har gps, så vi skal helt sikkert finne frem hvorsomhelst, nårsomhelst og åkkensomhelst(fritt etter Blodstrupmoen...)

Men Snulder, hvor kan du evt. plukke meg opp, da?

Skrevet

Jeg har også slik gps... men den er programmert på alle byer i belgia og frankrike...Hehe...

Jeg kan vel plukke opp deg hvor som helst tenker jeg... langt mindre sjans for at jeg skal kjøre meg bort på landsbygda enn midt i storbyen!

Skrevet

Hmmm............hjemme kanskje?

Skrevet

Det går bra det vettu! Skal vi på tur så skal vi på tur.... en kilometer fra eller til spiller ingen rolle:) Håper bare ikke at samboern får det for seg at han trenger bil med mer enn to seter.... Da får han trille barnevogn på butikken!!!

Skrevet

Ååå, dette blir kult! Så snilt av deg! Og snuldermannen har sikkert bare godt av å spaserer litt.....c",)

Men egentlig skal vel han bare være hjemme og passe barn og vaske klær og rydde i huset og .... osvosv

(det skal min, har jeg sagt - hihi c",))

Skrevet

Klart han skal... Når jeg kommer hjem skal huset være skinnende rent og ryddig og kleskurven skal man se bunnen på for første gang i historien!! Noe annet godtas simpelthen ikke. Da setter jeg meg i bilen og kjører tilbake til Holmsbu og bor der til alt er perfekt! På samboers regning selvsagt....

Skrevet

Dette høres jo strålende ut, alle sammen!!

Tiggywinkle, bor ikke du også i retning nordover? Vi kan vel uansett samkjøre (=jeg sitter på med en av dere, hehehehe)

Skrevet

Jo det gjør jeg. Kjører fra Fjellhamar gjennom Oslo, og er vel bevandret i Oslo så jeg skal nok finne deg.

Skrevet

Jeg kjører også fra Oslo, nærmere bestemt Grefsen og har plass i bilen :-)

Skrevet

Hvis noen av dere Oslodamer skal passere Bærum, er det meget mulig at jeg haiker med dere! Litt avhengig av når dere skal hjem søndag.

Vi prøver oss med en bil for tiden og da antar jeg at sambo synes at det er ille nok at jeg lar han sitte der med hele ungehurven om jeg ikke skal stikke av med bilen også...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...