Superlis Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Det er fremdeles vinter på vestlandet:)) Dagen ser ut til og bli fin!! Sender en morgen klem til de som har det bra,de som sliter,de som er syke,de som er trist,de som er glad,forelsket,lykkelig,hjemme,på jobb i det hele tatt:::Godmorgen alle dere skjønninger!!! Ord for dagen:"Voksne skjønner aldri noenting av seg selv,og det er trettende for barn igjen og igjen å skulle gi dem forklaringer!" (fra ord om barn)..........................Ha en strålende onsdag!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 mornings =) her er det kaldt.-10 grader,brrrrr....solrødnen er fremme.å sååå godt det var å se den da!!!!!! =0) måtte bare ta bilder,hehe.. ungene er på skolen,minsten sover ennå.jeg koser meg med kaffe og skal snart sette inn turboen å fikse "utseende" til stua mi....har man sett hvor fort stua blir lørvete og fæl....=) bikkja sover fredelig,under bordet.ble for kaldt å være ute syns jeg =0) å så slipper han krangle om plassen ved hundhuset med di to søuedottene til naboen. (er begynt å skal være ved hundhuset nå) tror jeg må anskaffe vaktbikkje snart...... ha en kjempefin dag du også =0)
dritgrei hei hei! Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 God morgen superlis, jeg har også en sånn en om de voksne... he he he he he "De voksne kan spise så mye godteri de vil, være oppe så lenge de vil, og bruke så mye sminke de vil. Det forferdelige er jo at de ikke vil det." .... men da er jo ikke jeg voksen.... :-)
Karomamma Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Her er livet ganske fint i dag! Det er kaldt og knirkete på veien, varmt inne, god kaffe, ingen møter og hyggelige kolleger rundt meg. Bortsett fra den fæle skuldera, er alt i sin skjønneste orden! En strålende onsdag til deg også, og til alle som leser dette
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 God morgen til deg også:-) Vi har akkurat spist frokost vi. Idag sov lille prinsessen til kl halv ti så jeg er bortskjemt. Ha en flott dag!
♥Snulder Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 God morgen ja! En nydelig dag her på Romerike også! Skal nyte den innefra!!!
Tiggywinkle Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 God morgen:-) Her er det 13 kalde grader og strålende sol. Lille dokka er kvitt feberen og dåpsforberedelsene i rute. I morgen kommer mamma og niesen min på 15. Gleder, gleder meg. Resten av gjengen rykker inn i løpet av lørdagen. Oh what a beautifull morning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå